[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:51

he niet zo zachtjes! Je bent er toch trots op

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:53

Dat is waar ara! Kan ik 'm niet naar een eigen album kopieëren ofzo?
Oh ja, dat is de tekst!!! Jij hebt vaak achter smurf gereden zeker!!!

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:55

Ik vind het wel een gave tekst

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:59

Citaat:
Jij hebt vaak achter smurf gereden zeker!!!

ze heeft er zelf eentje achterop haar auto....

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:02

aha....
ik had de koe horen loeien maar wist niet waar de uier hing!! (zoiets was 't toch?! )
Ben je al terug?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:25

de melk horen klotsen en niet weten waar het uier hangt

ik heb een worteltje in Jerry gestopt en hem over z'n bol geaaid...... terwijl ik aan het uitmesten was.....

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:30

*baal*

ik zit vast met mijn werk... weet nog steeds niet echt wat ik moet doen..

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:33

Iemand zoeken die het wel weet

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:37

@ smurf, bedankt ! Heb je z'n been gezien?
@ ara: met je huidige werk uberhaupt niet of vandaag met iets?
@wendy: scherp hoor!!!

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:39

uberhaupt niet...
ik zit aan het begin van mijn promotieonderzoek en ik heb eigenlijk nog te weinig om handen.. en ik kan ook niet echt werk 'maken' om te doen...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:45

Benno was toen altijd heel druk met literatuur verzamelen en lezen over andere projecten die voorgangers hadden gedaan. Zit je niet bij een soort vakgroep op een universiteit ingedeeld ara?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:45

@IMJ nee ik heb z;n been niet gezien, Klaas was z'n hok aan het uimesten en ik Morries hok....

Klaas was niet wakker vanmorgen: hij had Hunter (de baas van de ruinen) bij de groep ouwe merries achter de schuur gezet, hij liep terug om Hunter te halen (dacht ie) en hoort een hoop lawaai: piepen en gillen..... komt bij Hunters hok: leeg...... toen werd ie pas wakker
En dan te bedenken dat hij zelf bedacht heeft dat merries en ruinen strikt gescheiden moeten zijn

Ik lag helemaal dubbel toen ie het vertelde......

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:48

@ ara: bah... vervelend zeg. Wat kan je dan tegen naar je werk op zien hè?! (hmm, heb ik zelf eigenlijk ook regelmatig maar vind m'n werk best redelijk). Wat wil je "later" gaan doen?
Laatst bijgewerkt door IMJ op 04-04-06 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:48

Haha, das wel heel suf

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:49

Ara wil "later" en Natural Parelli stal beginnen met mij als schep *uh* Huizer....... om de mest te scheppen.... mijn specialiteit

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:50

smurf schreef:
@IMJ nee ik heb z;n been niet gezien, Klaas was z'n hok aan het uimesten en ik Morries hok....

Klaas was niet wakker vanmorgen: hij had Hunter (de baas van de ruinen) bij de groep ouwe merries achter de schuur gezet, hij liep terug om Hunter te halen (dacht ie) en hoort een hoop lawaai: piepen en gillen..... komt bij Hunters hok: leeg...... toen werd ie pas wakker
En dan te bedenken dat hij zelf bedacht heeft dat merries en ruinen strikt gescheiden moeten zijn

Ik lag helemaal dubbel toen ie het vertelde......

echt waar??? Nou ja!! Oh jee, die ouwe mutsen die wisten niet wat ze overkwam!!!

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:52

Wendy schreef:
Benno was toen altijd heel druk met literatuur verzamelen en lezen over andere projecten die voorgangers hadden gedaan. Zit je niet bij een soort vakgroep op een universiteit ingedeeld ara?

ja ik zit al vijf maanden met mijn neus in de literatuur, vind het ook niet zo erg, maar ik ben klaar met 8 uur per dag lezen. Ik hou het niet meer vol.

Ik wil nu ook wat experimenteels gaan doen ernaast.

Ik ben een beetje een buitenbeentjes PhD, ik zit bij een onderzoeksinstituut, afdeling risicobeoordeling milieuverontreiniging, ecn dus. Heb wel contact met Wageningen, afdeling bodemkwaliteit.

Heb hier vorig jaar ook al stage gelopen 8 maanden, dus weet onderhand wel wat voor onderzoek ze hier doen.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:53

Citaat:
Oh jee, die ouwe mutsen die wisten niet wat ze overkwam!!!

eindelijk een vent

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:54

smurf schreef:
Ara wil "later" en Natural Parelli stal beginnen met mij als schep *uh* Huizer....... om de mest te scheppen.... mijn specialiteit

Dan kan je wel stoppen met je onderzoek ara!!!
Zonde van je tijd!!
Misschien kun je Pat P. "onderzoeken" en komen er nog wat smeuige details boven drijven?!

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:54

smurf schreef:

nou vergis je niet, zo heel erg veel 'later' is dat misschien wel niet. Als het appartement doorgaat in de woonboerderij-gemeenschap zou het weleens binnen vier jaar kunnen zijn opzet vergelijkbaar met de natural meadows in Wageningen.

We zitten mooi centraal tussen Hoorn (15 min) en Heerhugowaard (10 min) en er is best wel animo voor denk ik. Eerst maar eens level 1 en 2 halen. Deze zomer wil ik nog level 1 hebben....

Ja ik heb mezelf 'targets' gesteld ik lijk wel zo'n onderwijskwezelaar. Smurf geniet je al van het IPB? integraal personeelsbeleid

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:56

Arabesk schreef:

ja ik zit al vijf maanden met mijn neus in de literatuur, vind het ook niet zo erg, maar ik ben klaar met 8 uur per dag lezen. Ik hou het niet meer vol.

Kan ik me iets bij voorstellen.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:56

Arabesk schreef:

Ik wil nu ook wat experimenteels gaan doen ernaast.

Ik ben een beetje een buitenbeentjes PhD, ik zit bij een onderzoeksinstituut, afdeling risicobeoordeling milieuverontreiniging, ecn dus. Heb wel contact met Wageningen, afdeling bodemkwaliteit.

Heb hier vorig jaar ook al stage gelopen 8 maanden, dus weet onderhand wel wat voor onderzoek ze hier doen.

En in Wageningen weet je het ook wel allemaal wat ze doen, en of ze nog leuke tips voor je hebben? Of is het contact eigenlijk beperkt tot de profs?

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:57

Onze tutjes zijn ook hengstig, viespeukjes zijn het.

Gisteren mijn halve pony 'ontkleed'. Man wat komt daar een haar af. Ze heeft ook een jeuk. Daarom gaan ze ons steeds zo kriebelen natuurlijk. Kwam mijn zusje mee gister..slim paardenmeisje

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:02

Citaat:
Smurf geniet je al van het IPB? integraal personeelsbeleid

nog niets van gehoord, we hebben vanmiddag een buitengewoon langdurige vergadering, ik vrees dat we het dan wel horen

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:04

Wendy schreef:
En in Wageningen weet je het ook wel allemaal wat ze doen, en of ze nog leuke tips voor je hebben? Of is het contact eigenlijk beperkt tot de profs?

ja ik heb daar twee maanden rondgelopen, twee vakken gevolgd en afgelopen vrijdag ben ik er nog geweest om te praten met een andere PhD. Verder heb ik alleen contact hier op ecn met mijn collega's, die gewoon als wetenschapper hier werken en mijn prof die vier dagen hier werkt en 1 dag in W'ningen.