Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Jij hebt vaak achter smurf gereden zeker!!!
smurf schreef:@IMJ nee ik heb z;n been niet gezien, Klaas was z'n hok aan het uimesten en ik Morries hok....
Klaas was niet wakker vanmorgen: hij had Hunter (de baas van de ruinen) bij de groep ouwe merries achter de schuur gezet, hij liep terug om Hunter te halen (dacht ie) en hoort een hoop lawaai: piepen en gillen..... komt bij Hunters hok: leeg...... toen werd ie pas wakker![]()
![]()
En dan te bedenken dat hij zelf bedacht heeft dat merries en ruinen strikt gescheiden moeten zijn![]()
Ik lag helemaal dubbel toen ie het vertelde......
Wendy schreef:Benno was toen altijd heel druk met literatuur verzamelen en lezen over andere projecten die voorgangers hadden gedaan. Zit je niet bij een soort vakgroep op een universiteit ingedeeld ara?
Citaat:Oh jee, die ouwe mutsen die wisten niet wat ze overkwam!!!
smurf schreef:Ara wil "later" en Natural Parelli stal beginnen met mij als schep *uh* Huizer....... om de mest te scheppen.... mijn specialiteit
smurf schreef:Ara wil "later" en Natural Parelli stal beginnen met mij als schep *uh* Huizer....... om de mest te scheppen.... mijn specialiteit
Arabesk schreef:
ja ik zit al vijf maanden met mijn neus in de literatuur, vind het ook niet zo erg, maar ik ben klaar met 8 uur per dag lezen. Ik hou het niet meer vol.
Arabesk schreef:ja ik zit al vijf maanden met mijn neus in de literatuur, vind het ook niet zo erg, maar ik ben klaar met 8 uur per dag lezen. Ik hou het niet meer vol.
Ik wil nu ook wat experimenteels gaan doen ernaast.
Ik ben een beetje een buitenbeentjes PhD, ik zit bij een onderzoeksinstituut, afdeling risicobeoordeling milieuverontreiniging, ecn dus. Heb wel contact met Wageningen, afdeling bodemkwaliteit.
Heb hier vorig jaar ook al stage gelopen 8 maanden, dus weet onderhand wel wat voor onderzoek ze hier doen.
Citaat:Smurf geniet je al van het IPB? integraal personeelsbeleid
Wendy schreef:En in Wageningen weet je het ook wel allemaal wat ze doen, en of ze nog leuke tips voor je hebben? Of is het contact eigenlijk beperkt tot de profs?