Morrie schreef:hé Ara die Kenianen zitten morgen in A'dam noord geloof ik, heeft je pa een leuke middag

ik zal het aan hem doorgeven en vragen of het leuk was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:hé Ara die Kenianen zitten morgen in A'dam noord geloof ik, heeft je pa een leuke middag
Visconti schreef:Ik heb net op Visco gereden, hij was echt ontzettend druk. (volgens mij heeft hij in zijn hele rijperiode bijelkaar nog minder gebokt dan vandaag.) Maar goed wat wil je als hij word opgesloten de hele dag in een stal, en dan ook nog dit weer er bij. Heb hem na het rijden meteen naar buiten gedaan samen met ouwe Kim (26 jarige pony die al sinds haar 18de met pensioen is) ze stond vandaag ook binnen en had meteen al weer last van stalbenen, en haar atrose word er zo ook niet beter op. Dus heb ze beide even naar buiten gedaan.
Heb meteen een regeling met mijn moeder getroffen. Ik mag Visco & Kim naar buiten doen als ik dat nodigacht (en zij de andere paarden dus wel binnenhouden). Maar dan moeten ze wel in de wei waar de loopstal aan licht. Nou daar kan ik mee leven
Citaat:Wie heeft er weleens een Shire met winterdeken gezien?
goldens schreef:Het is nog geen winter hoor......het wordt vast nog veeeeeeeel kouder, watjes
Tinkerloos schreef:Ik ben een ontaarde moeder:
http://www.zippyvideos.com/673591288621 ... et_in_wei/
Ze (mijn dochter) bleef toch een halve cirkel zitten!![]()
(jaja,zonder cap,ik weet het..)
e_horse schreef:goldens schreef:Het is nog geen winter hoor......het wordt vast nog veeeeeeeel kouder, watjes
???