De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 21:31

gouda schreef:
het gaat al beter met haar. Ze heeft minder kots neigingen en kijkt al wat frisser uit haar ogen. Moet haar pilletje geven van de dierenarts maar pilletjes willen er bij haar niet in. Fijnstampen lukt niet is het pilletje te klein voor op de een of andere manier en in voeding stoppen heeft ze altijd door dan is het jam jam en dan spuugt ze het pilletje uit. Met haar anticonceptie pil ga ik altijd op de bak zitten en houd ik haar nek vast en mik hem achterin maar dat wil nu niet lukken. Ze spuugt hem net zo hard weer uit en wil mij nu even niet meer kennen. Maar ja ben blij dat het igg geen vergiftiging was ofzo. Nu maar wachten tot ze een keer Misselijk of flink Koe

Achterover het hoofdje houden, pilletje achterin mikken en mond dicht, ,zachtjes over de keel aaien ,dan gaan ze slikken!

en katten hebben en heel slecht korte termijn geheugen ,dus als je weer leif doet, lees: lekkers hebt, dan vindt ze je weer de liefste hoor! Haha!

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:47

Citaat:
Achterover het hoofdje houden, pilletje achterin mikken en mond dicht, ,zachtjes over de keel aaien ,dan gaan ze slikken!

en katten hebben en heel slecht korte termijn geheugen ,dus als je weer leif doet, lees: lekkers hebt, dan vindt ze je weer de liefste hoor! Haha!

mag ik je uitnodigen de volgende wormenkuur in mijn kat te toveren?? Haha!
ik heb hier een exemplaar rondlopen waar je niks in krijgt als ze niet wil. je kunt na afloop de medicijnen van het plafond schrapen en de krabwonden op jezelf desinfekteren. verders krijg je haar de eerste paar uur niet meer te zien en lusten doet ze ook niks dus is niet met wat lekkers te paaien. ze is nog nooit bij de dierenarts geweest en dat hoop ik zo te houden.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 21:48

Heb mijn hele leven al katten ,heb er zelfs op een gegeven moment 14 tegelijk gehad!

Op mijn nieuwe werk noemen de bewoners me nu al de dierendokter Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:57

Antheman schreef:
Heb mijn hele leven al katten ,heb er zelfs op een gegeven moment 14 tegelijk gehad!

Eh hoe deed je dat technisch gezien? Haha! Toen ik drie katten had, was het al dat er standaard eentje voor mijn poten liep Haha! Hoe is dat met 14 (!!!) katten wel niet? Willen die ook allemaal op je bed slapen?? En allemaal tegelijk op schoot? (Die drie van mij nl. wel, past ook best hoor drie katten bovenop baasje, vonden zíj dan he..... Clown )

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 22:11

Wij hebben jaren 5 volwassen katten gehad Haha!

Toen waren er 2 bijna 1 jaar en wij wilden ze niet aan de pil doen en steriliseren was te vroeg ,naar mijn smaak.

2 dus tegelijkertijd zwanger!
En tegelijkertijd een nest, de een had er 3 en de ander 6. Heel erg lief, ze zorgden voor elkaars kinderen, lieten de kleintjes van de een bij de ander zogen.

Ik zal wel eens een foto opzoeken en inscannen.

Toen lag er altijd maar 1 op bed! Wel tegelijkertijd op schoot ja!

De kleintjes zijn allemaal de deur uitgegaan en toen liep moeder 1 ook direct weg op zoek naar een nieuwe vent. Dat heeft ze helaas niet overleefd. En Kareltje, mijn superlieve rode katertje, vond het te druk ,die ging een paar huizen verderop wonen. Knipoog

Er is na heel erg lang zeuren door mij Haha! een nieuw rood katertje gekomen ,toen hebben we er een paar jaar weer 4 gehad.

Eentje overleden, vergifting, slakkenvergif Boos! Gaan ze met ogen draaien Gouda, dan dus onmiddellijk naar de DA!!
We hebben het 2 keer meegemaakt, zijn dus 3 poezen in totaal vergiftigd en er is er eentje in mijn armen doodgegaan van die troep. Huilen Huilen

Toen zijn we verhuisd.

Een jaar dus 3 katten gehad en toen kwam de zoon van onze aan gif overleden kat, weer bij ons wonen, die woonde toen bij een vriendin van mij, maar kwam door omstandigheden bij ons. Dus toen hadden we weer vrij lang 4 poezen.
Eind vorig jaar is mijn lieve lapjeskat Nerm overleden, zij is 15 jaar geworden. Kreeg mondkanker en was aan het dementeren. Heel zielig proces, ik heb haar laten inslapen , met heel veel pijn hoor.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:12

Antheman schreef:

aangezien je altijd baas en bovenbaas hebt, mijn maximumaantal katten was ooit 15 Haha! . tijdens de dagelijkse voertijden leek het bij mij wel de leeuwenafdeling van blijdorp.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 22:14

jackie schreef:
Antheman schreef:

aangezien je altijd baas en bovenbaas hebt, mijn maximumaantal katten was ooit 15 Haha! . tijdens de dagelijkse voertijden leek het bij mij wel de leeuwenafdeling van blijdorp.

Vrienden vinden het hier altijd circus als het katten etenstijd is.
Ze moeten nl hun kop houden als het eten wordt neergezet en dat vinden ze "knap" dat we dat voor elkaar krijgen. Geen kunst aan!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:14

14 en 15 katten????
HATSJOE !!!!
Krijg al geen adem meer als ik er alleen al aan denk Ziek

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:19

ik heb er nu ook nog maar drie.......en drie verschillende soorten inhalers......

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 22:25

jackie schreef:
ik heb er nu ook nog maar drie.......en drie verschillende soorten inhalers......

Hier hetzelfde qua katten. als ik ga niezen op de slaapkamer weet ik dat ik moet zuigen Haha!
Beneden zuig ik om de dag hoor Knipoog

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:33

..huilend huisaapje wist gister te melden dat onze oude kat overleden is...hij was een grijze cyper die al jaren bij een vriendin van mij woonde...16 jaar oud geworden...was grote vriend van oudste huisaapje....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:37

Oh wat vreselijk moet dat zijn als je katje doodgaat door gif.... wat afschuwelijk!! Huilen

Katten zijn trouwens wel af te richten itt wat iedereen denkt. Ze zijn heeeel best op te voeden mbv een plantenspuit en consequent zijn Extreme duivel . Ik had ze zover dat ze wisten dat keuken verboden gebied was als ik er in stond. Dat als ik aan het eten was ik ze NIET wilde zien. Voor overige overtredingen was in mijn vingers knippen voldoende om te laten weten dat iets niet mocht Haha! En ik heb ze niet mishandeld!! Wat veel mensen wel dachten Clown, want katten kan je toch niet africhten???! Gewoon lik op stuk beleid. Op het aanrecht springen = onmiddelijk 'douche' onder de kraan. In mijn benen klimmen = planten spuit. Iets overig 'stouts' = plantenspuit of in nekvel pakken en rustig wegdragen Haha!

Oja viewtopic.php?f=3&t=408578 Arabesk heeft koeienvlaai..... Boos! Hij lijdt er niet onder maar toch wat is hier aan te doen??

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 22:39

nienke07 schreef:
..huilend huisaapje wist gister te melden dat onze oude kat overleden is...hij was een grijze cyper die al jaren bij een vriendin van mij woonde...16 jaar oud geworden...was grote vriend van oudste huisaapje....

ach gossie Ach gut

arme Gied Knipoog

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 22:45

Welterusten!

Hard gewerkt vandaag en ik moet morgen ook de hele dag en nacht!

dus ik moet goed uitrusten Dromen Dromen

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:49

Silugh hè?! Gelukkig is Otje morgen 6 weken en heb ik net met Sab afgesproken dat ze over een ruime week bij ons komt wonen! *LOL* Maakt niet alles goed, maar hopenlijk wel een beetje ...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:30

nienke07 schreef:
Silugh hè?! Gelukkig is Otje morgen 6 weken en heb ik net met Sab afgesproken dat ze over een ruime week bij ons komt wonen! *LOL* Maakt niet alles goed, maar hopenlijk wel een beetje ...

Foto's foto's foto's Haha! Haha! Otje is zo'n lief poelepoekie!!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 09:59

Verdorie, zit ik hier startklaar in mijn paardenkleren, hoost t hier.

Nou ja, dan Bokt maar even bijlezen en wachten totdat het droog wordt!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:38

Getsie wat rot Nienke gelukkig is hij wel oud geworden.

En bah ik hoop nooit dat Luna overlijd aan slakkegif klinkt vreselijk.

Luna huppelde vanmorgen gelukkig weer blij rond. Ze is denk ik weer helemaal beter heb ze nog niet zien kokhalsen. Denk dat ze hetgeen wat dwars zit kwijt is geraakt.

Ga zo lekker naar Zorro kijken met mijn zus. Al 2 weken niet meer geweest en normaal ga ik ieder weekend. Kaylee staat toch lekker op de wei en die wil ik altijd zo lang mogelijk laten staan. Normaal haal ik ze er doordeweeks om 17.00 uit voor het eten (brok) zodat ik 's-avonds gewoon kan rijden. Maar volgende week laat ik ze lekker staan tot 's-avonds soms is het nog zulk mooi weer.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:46

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 11:32

Gave link.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 13:51

gouda schreef:
En bah ik hoop nooit dat Luna overlijd aan slakkegif klinkt vreselijk.

Het WAS ook afschuwelijk.
Het goede is dat we van Zuilen naar De Bilt zijn verhuisd en ik nu iets dichter bij het bos ben, én een tuin heb.

Maar ik denk nog elke dag aan Frits. De anderen zijn 2 weken knettergek geweest en hebben een week aan het infuus gelegen bij de DA. Ze zijn er gelukkig bovenop gekomen.
Maar het heeft ons ongelofelijk veel pijn veel gedaan, dat is met geen pen te beschrijven.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 13:52

Kinke schreef:
Zat ik net op het forum van Heather Moffett te lezen....heeft iemand daar een leuke link geplaatst Lachen
http://www.eurodressage.com/reports/sho ... indle.html
even scrollen naar de foto met de vos...en tadaaaa...een verhaal over blote voeten Lachen

Fijn dat het doordringt. Maar het is "gewoon blootvoets" begrijp ik uit het stukje.

Dan weet je nog niks over grondcontact met de straal en dergelijke.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:54

Hier is het ook slecht weer. Zonet scheen even het zonnetje, dus ik denk, ik zet de paarden even in de rijbak, laat ik ze ff lekker rondrennen (ze mogen nu alleen in de uitloop van de loopstal, want ik heb de wei net bemest en bijgezaaid). Staat de hele rijbak vol water, en dan hebben ze nooit zin om te rennen. Dus na veel aandringen (en zelf heel erg nat te worden) hebben ze toch even een paar rondjes gerent. Hopelijk wordt het weer snel beter..... ben echt weer aan de zomer toe.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 14:01

Hier steeds buien en dan weer de zon. Ik heb uiteindelijk toch gewoon een droog rondje gelopen van een uur!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 14:23

Hier is het echt iedere 10 minuten een flinke regenbui. Net hagelde het zelfs. In het weekend hebben de paarden meestal toch rust (of het moet mooi weer zijn, dan ga ik lekker een buitenrit maken). Toch baal ik van het weer. Het is weer echt zo'n zondag dat er niets te doen is.....alles zit dicht, slecht weer....