Citaat:Hoe kwam je dit op het spoor eigenlijk? Of is dit een TE intieme vraag? Tong uitsteken
gewoon via Internet. www.vetbook.de
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hoe kwam je dit op het spoor eigenlijk? Of is dit een TE intieme vraag? Tong uitsteken
jackie schreef:Citaat:Hoe kwam je dit op het spoor eigenlijk? Of is dit een TE intieme vraag? Tong uitsteken
gewoon via Internet. www.vetbook.de
jackie schreef:dat is het boek.
CD Rom is van The Glass Horse.
de Visa Card is geduldig.......
jackie schreef:
nienke07 schreef:ooow...arme BOB...drie kakelende penny-dames om zich heen
nienke07 schreef:..AM...heb jij GEEN Anky's ?????!!!!! Tiswattiswattiswat....
nienke07 schreef:heeeeee...jackie...hadden wij hier niet met zijn allen het idee om een paar ribben te leveren om bij jou de lege plekken weer een beetje op te vullen?!*in ruil voor iets illegaals?*
nienke07 schreef:jackie:.... Roept u maar!!!
Kinke schreef:nette voeten
Heb een vraagje over de laatste foto van Orlanda....zie dat er een paar lijnen over lopen, enig idee wat dat betekent?
of zie ik het verkeerd?
jackie schreef:aangezien ik nog vele paardenvoeten zie waar het hoefbeentje godsonmogelijk bodemparallel kan zijn geloof ik dat er nog plenty hoefsmeden, paardenbezitters en DA's zijn die misschien wel problemen hebben met ruimtelijk inzicht.
Mac schreef:jackie schreef:Bij mij komt Wout nu eens in de paar maanden. In de tussentijd doe ik de hoeven zelf. Hij vraagt 30 Euro per keer plus reiskosten. Behalve de reiskosten is dat tarief hetzelfde als mijn vorige (reguliere) bekapper/smid.
angela88 schreef:Wat mij ook opvalt, is dat (sinds het begin van het natuurlijk bekappen op beide paarden) er in het begin van de hoef (tegen de kroonrand aan zeg maar) er een soort vlies over de hoef zit, wat er best wel stevig op zit. Weet iemand wat dit vlies is en waarom het er zit?
Mac schreef:Effe iets heel anders: vallen er bij jullie ook wel eens berichtjes weg? Ik heb 't soms dat ik iets plaats en dan blijkt dat er ineens nog een pagina aan berichtjes tussen had moeten zitten. Raar??
Mac schreef:angela88 schreef:Wat mij ook opvalt, is dat (sinds het begin van het natuurlijk bekappen op beide paarden) er in het begin van de hoef (tegen de kroonrand aan zeg maar) er een soort vlies over de hoef zit, wat er best wel stevig op zit. Weet iemand wat dit vlies is en waarom het er zit?
Ik ken het ja. Dat zit op de nieuwe uitgroei. Ik vergelijk het altijd maar met je nagelriemen als je die niet terugduwt. Overigens hebben die van mij dat altijd gehad; ook toen ze nog regulier bekapt werden. Wat het preciés is weet ik niet.