Wel een rustig gesjok, en terwijl nieuwsgierig en lekker (laag) kijken. Prima vind ik

Er kwam een auto langs ons, een stille wielrenner kwam vanaf achteren, een schuifdeur van een busje werd heel hard dichtgeramd en meneer vond alles ok

Halverwege zijn we gestopt en heb ik hem laten grazen. Toen er vervolgens een pony met ruiter van achteren kwam schrok hij wel

Op de terugweg liep hij iets zekerder, en hebben we vlak voor het einde ook aan de hand gedraafd. Ik wilde even proberen of ik dit voor elkaar zou krijgen en na wat touwtrekken, commando's en zwiep van het touw, draafde hij aan en vond dat eigenlijk ook best wel lekker. Hij zweefde helemaal, stak zijn nek uit, oortjes erop! Hij ging ook gelijk stappen toen ik afremde, yay! Daarna ging zijn kop omlaag, hij heeft zeker een halve kilometer gestofzuigerd, zag er niet uit! Zie filmpje. En eenmaal terug in de wei ging hij gelijk rollen, twee keer zelfs!
PS: we hebben de wandeling op zijn gescheurde hoefschoenen gelopen. Ze zijn in stap nog prima te gebruiken en schijnbaar ging het die paar passen draf ook goed. De opening is namelijk gescheurd, dus groter, maar ik kan 'm wel nog zo strak als ik wil aantrekken. Scoot Boots zijn onderweg dus dan worden dit mijn reserves.