Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
angela88 schreef:
Goed dat je het toch aandurft om de shet onder handen te nemen Antheman, hij is je waarschijnlijk erg dankbaar!
Arabesk schreef:Eigenlijk had ik het niet zo op zweverig natuurlijk geneuzel , maar al snel bleek dat het helemaal niet zweverig is. Hun cursus is redelijk wetenschappelijk onderbouwd en heel nuchter.
Arabesk schreef:Het valt me op dat bij mij in de buurt het aantal zelfbekappers erg toeneemt! Ik weet niet of dit ook zo is bij de andere NB-ers in de buurt?
angela88 schreef:waar wonen jullie eigenlijk allemaal? en waardoor zijn jullie natuurlijk gaan bekappen? ben een beetje nieuwsgierig...
Kinke schreef:[Alvast een waarschuwing voor je......binnenkort kijk je bij ieder paard wat je ziet eerst naar de hoeven en dan pas naar de rest![]()
![]()
Is een virus wat heerst onder veel gebruikers van dit topic
[/quote]
jackie schreef:bij nader inzien wonen mijn paarden geloof ik al bijna in natuurlijk bekap land. mijn stalgenoten bekappen hun paarden ook zelf sindsdien ze mijn boek van Jaime Jackson een keer geleend hebben.
verder komt Wout Overbeeke bij nog twee mensen aan dezelfde weg en de Arabierenfokker aan het begin van de weg laat zijn paarden door Fernand van Gene bekappen.
Sugarmiss schreef:@angela88: ziet er netjes uit hoor, daar zouden die van mij jaloers op zijn
Citaat:Toen Fernand bij mij kwam ,bij de Erik op Eindegooi, was hij nog nooit in die buurt geweest!
jackie schreef:Citaat:Toen Fernand bij mij kwam ,bij de Erik op Eindegooi, was hij nog nooit in die buurt geweest!
hoe lang is dat geleden??
mijn paarden heeft hij een jaar of twee geleden een keer gedaan omdat hij toen ook de paarden van de arabierenfokker moest doen en de twee arabieren van een vriendin van mij die op de stal van Barbara ernaast stond.
Antheman schreef:ARA!!!!!
Podium te koop op TK voor een zeer nette prijs!!!
zit achter Martijns PC< kan niet knippen en plakken hier.
jackie schreef:De CD Rom "Elements of the distal limb" is binnen. Het ding is geweldig. Heel veel informatie over botten, gewrichten, banden, pezen, bloedvaten en zenuwbanen. je kunt de afbeeldingen alle kanten op draaien en laagjes eraf klikken enzovoorts.
en nu de giller:
hoefbeentje natuurlijk parallel met de grond en LAGE HIELEN zoals bij NB. en in de vermelding van alle bronnen alleen conservatieve namen![]()
![]()
![]()
en ik durf te wedden dat de verhoudingen, graden en hoeken precies dezelfde zijn die ook Mw. Strasser aanhoud.
Citaat:Maar hoefbeentje paralel, is toch ondertussen ook doorgedrongen in de Reguliere smederij??
jackie schreef:Citaat:Maar hoefbeentje parallel, is toch ondertussen ook doorgedrongen in de Reguliere smederij??
zou je moeten denken..........