Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Arabesk schreef:ik struin bokt af op hoefprobleem topics en ga dan 'spammen', heel rustig wijzen op alternatieven, doorverwijzen naar diverse sites enzo.
(ja ja bekentenis!)

maar is eigenlijk ook wel zo maar dat zeg je niet over een kerel toch?!) dus dat ie moeilijk loopt met een miniscuul zweertje zou heel goed kunnen. In ieder geval is ie nu uitgesneden en staat ie in een zak met een héél klein laagje Biotex... Als ik de zak volgooi ontstaat het volgende probleem weer: mok...
Wendy schreef:

Jovarna!!!
?! alhoewel, zij was geen DA, wel iets holistisch). Maar hij heeft het alleen als het buiten vochtig is, smeer nu al 2 jaar als de grond nat is met enige regelmaat Helosan (ken je dat? Beetje uiercreme-achtig goedje uit scandinavie met antiseptische werking) Sindsdien heeft ie geen mok meer gehad! Maar in een zak met water zetten is de goden verzoeken! 
Dat ik er toch niet òp kan komen......
).
).... hij was een week of 3 te vroeg geboren en de boer had niet gemerkt dat ze aan het veulenen was. Hij was dus helemaal alleen geboren, gelukkig was alles goed gegaan. Het veulen was totaal niet bang voor mij, ik had zelf het idee dat dat misschien kwam doordat ik altijd met de merrie aan het kwekken was en het veulen mogelijk mijn stem herkende.
.)