Bruut heeft niet héél veel opgebouwd op het gras, maar volgens mij lukt het zo wel, want de heren waren meer met elkaar dan met het gras in de weer.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nienke07 schreef:Jeeeeeeeuuuu! Bruut staat buiten...van de week al een paar uurtjes in het gras... vanmorgen door de boer buiten gezet...één van de tinkers blijft vannacht buiten....dus Bruut ook...!!! Staan ze lekker samen!!! Als het aan mij ligt komt ie er voorlopig niet meer in! (in de stal dan hè!)...ben alvast begonnen met ontmanteling van de potstal...5 kruiwagens verder...heb iets meer dan een kwart leeg....
Bruut heeft niet héél veel opgebouwd op het gras, maar volgens mij lukt het zo wel, want de heren waren meer met elkaar dan met het gras in de weer.....rare beesten...
nienke07 schreef:*ff tussen het werken aan de admini door*Am: Morgen les dus met dat bewegen komt het helemaal goed! Bovendien zijn de heren de hele dag achter elkaar aan aan het hollen...ben benieuwd of ze überhaupt de tijd nemen om te eten!
Antheman schreef:Werk je in Duitsland Angela?
jackie schreef:eigenlijk is zoiets niks voor de hobbybekapper, maar als ik het niet doe dan gebeurd er nooit wat
Citaat:De voeten van die shet zijn behoorlijk scheef zeg! Waren zijn voeten niet vreselijk gebrokkeld, of viel dat mee? De kwalliteit van zijn hoeven lijkt nog redelijk goed, all considered ...
Citaat:Goed dat je het toch aandurft om de shet onder handen te nemen Antheman, hij is je waarschijnlijk erg dankbaar Clown !
Citaat:Het is maar goed dat het niet mijn buurmeisje is Boos!
Citaat:waar wonen jullie eigenlijk allemaal? en waardoor zijn jullie natuurlijk gaan bekappen? ben een beetje nieuwsgierig... Lachen
angela88 schreef:waar wonen jullie eigenlijk allemaal? en waardoor zijn jullie natuurlijk gaan bekappen? ben een beetje nieuwsgierig...
Arabesk schreef:Het valt me op dat bij mij in de buurt het aantal zelfbekappers erg toeneemt! Ik weet niet of dit ook zo is bij de andere NB-ers in de buurt?
Arabesk schreef:Het valt me op dat bij mij in de buurt het aantal zelfbekappers erg toeneemt! Ik weet niet of dit ook zo is bij de andere NB-ers in de buurt?
Citaat:Dan woon jij ook wel aardig jackie, ik ken H. Rading omdat ik daar een paar maanden in opleiding heb gezeten bij de Marva in een grijs verleden. Ik herinner me niets anders dan bos. Super.