Antheman schreef:Steunsels kunnen ook voor grip zorgen in de natte derrie he! kweenie wanneer het weideseisoen nu eens begint bij je?
Van grip in het land is er momenteel geen sprake. De klei vult de hele zool op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:Steunsels kunnen ook voor grip zorgen in de natte derrie he! kweenie wanneer het weideseisoen nu eens begint bij je?
opala schreef:Antheman schreef:Steunsels kunnen ook voor grip zorgen in de natte derrie he! kweenie wanneer het weideseisoen nu eens begint bij je?
Van grip in het land is er momenteel geen sprake. De klei vult de hele zool op
Antheman schreef:Heb jij nu geen groen biljart lakentje dan?
jackie schreef:ben van beroep paardentandarts en paardenvoeten zijn mijn hobby
angela88 schreef:he..... tja, dat stofzuigen is een ramp... de ruimte verder is heerlijk... een deel van het huis gebruiken we nog niet, die moeten in de loop van de tijd eerst verbouwd worden.... we werden verliefd op het huis....dus dan koop je het he??? vooral de grond erom heen zijn we heel erg blij mee, eindelijk konden we paarden kopen en ze bij huis zetten! (was echt onze droom).
Antheman schreef:angela88 schreef:he..... tja, dat stofzuigen is een ramp... de ruimte verder is heerlijk... een deel van het huis gebruiken we nog niet, die moeten in de loop van de tijd eerst verbouwd worden.... we werden verliefd op het huis....dus dan koop je het he??? vooral de grond erom heen zijn we heel erg blij mee, eindelijk konden we paarden kopen en ze bij huis zetten! (was echt onze droom).
Wauw, 18 kamers
1 muziek kamer
1 slaapkamer
1 studeerkamer
1 atelier
1 kledingkast kamer
1 relax ruimte
1 logeerkamer
1 boekenkamer
1 kinderspeelkamer
En dat alles keer 2, voor vechtgenootje![]()
![]()
Zoiets??????
Maar eh, ik zie alleen paarden op je website! Waar vind ik je huis?
Heb heerlijk ontspannen op Andor gereden! Hij was lief en ontspannen!
Antheman schreef:Hoi Mac, kom je weer gezellie meebeppen?