Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visconti schreef:@Faux:Tja mijn ouders hebben ook even moeten wennen. Maar ik moest gewoon mijn eigen weg gaan, het was dit of ik zou stoppen. En toen zijn ze wel wat ruimdenkende geworden. (ze vinden het nog steeds onzin wat ik met mijn paard doe maar goed ze vinden nu dat ik maar met mijn paard moet doen waar ik zin in heb, als hij 's nachts maar opstal komt en nog wel een beetje biks krijgt)
Visconti schreef:Ik ben er ook helemaal weg van!Ik was hem maanden geleden in een paardenwinkel tegen gekomen, was opslag verlied
Alleen koste hij daar 140 euro. Ik heb hem voor 50 euro 2de hands kunnen kopen
dus daar had ik opzich wel geluk mee.
Morrie schreef:jeminee hoe krijg ik die stank uit m'n huis, we moesten ramen en deuren sluiten..... ja dat snap ik.... maar alles meurt nu. Het is dus de gehuurde verhuisbus van m'n buurman met al z'n spullen er nog in
Morrie schreef:ze zijn nog aan het blussen en de boel aan het afzetten enzo er zal wel een onderzoek komen, ze boffen, want het zeikt van de regen....
ik woon al niet in zo'n lekker buurtje en dit geeft weer vertrouwen *not*
Citaat:Paardenfluisteraar Monty Roberts. Monty Roberts, beter bekend als ' de paardenfluisteraar' is deze week in Nederland. In EénVandaag spreekt hij over het coachen van wilde mustangs, slecht gemotiveerde werknemers en onhandelbare kinderen. Wat werkt voor het paard, blijkt ook te werken voor werknemers en het kind.
Morrie schreef:18.20 op Ned. 1:Citaat:Paardenfluisteraar Monty Roberts. Monty Roberts, beter bekend als ' de paardenfluisteraar' is deze week in Nederland. In EénVandaag spreekt hij over het coachen van wilde mustangs, slecht gemotiveerde werknemers en onhandelbare kinderen. Wat werkt voor het paard, blijkt ook te werken voor werknemers en het kind.
jammer van je zadel koe, ik hoop dat je meer suc6 met de verkoop hebt dan ik......