Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lenneke_ schreef:Stel nou dat ie het echt koud heeft, zou ik hem dan binnen zetten?
. Hier regent het iedere keer en dan is het weer even droog. Soms hard soms miezer. Bij kay weet ik niet die staat in een andere provincie
Ik woon nog net in zuidholland zij woont in Utrecht. Bij wijs van spreke bij 1 spatje regen worden de paarden al op stal gezet en blijven daar dan ook de rest van de dag. Het is dat ik de afspraak heb dat ze iedere dag naar buiten moet maar anders zou kay nu de hele dag binnen staan. Als het goed is (is soms ook maar afwachten maar meestal houden ze zich er aan) gaat ze nu een uurtje in de paddock. Voel mij op dit soort dagen dan ook doodongelukkig. Gelukkig regent het in nederland ook niet vaak
Ik ga volgende week dan ook bij een andere stal kijken voor de verandering. Ook in de winter gaan ze daar een paar uur in de paddock als het goed is en in de zomer kan ze dan tenminste weer 24/7 naar buiten. Dat mis ik nu ook echt wel. Al die klusjes die ik er nu bij heb gekregen: stal uitmesten en weiland van 8 paarden of meer!! Vorig jaar zomer hoefde ik niets te doen
Sommige dagen ging ik alleen ff kijken 
onze boer is ook op zijn rust gestel op zondag,... maar hij weet ook dat paarden verzorging nodig hebben
dus mogen we wel komen als we maar niet blijven hangen en zo snel mogelijk weer weg zijn 
Arabesk schreef:Da's echt super!!ik sta straks voor 50 euro voor twee paarden
wie biedt er minder