Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opala schreef:Wees maar blij met zo'n braaf paard. Oop heeft mij gisteren in mijn been gebeten terwijl ik haar linkervoorhoef onder handen nam. Mijn broek is niet kapot, maar wel rode plek.
Citaat:Ik merkte vandaag dat bij Missy's ene achtervoet de zool heel zacht en korrelig is. Ik durf eigenlijk niet hier zomaar in te gaan lopen schrapen ??
Antheman schreef:Doet het erg zeer?
opala schreef:Antheman schreef:Doet het erg zeer?
Nee hoor allang niet meer![]()
Maar jij gaat zeker morgen aan de slag. Dat wordt wekker zetten :P
Sugarmiss schreef:Ik deed het al met mijn hoevekrabber, zo kwam ik erachter.
Dieper dan een
centimeter durfde ik echt niet te gaan. Maar ik zal het morgen eens nader bekijken.
jackie schreef:'tuurlijk, Ant, maar wij zijn dan ook redelijk triggerhappy met mes en vijl, en kijk wat ze ons dan nog flikken met die dubbele zolen.......
Antheman schreef:NeeeBegin met een late dienst
![]()
nienke07 schreef:Superfoto's
Leuk hoor!
Verder kwam ik er gister bij Bruut achter, dat ik alweeeeeeeeer heel veel korrelig spul van zijn zool kan schrapen waardoor de steunsels nu alweeeeeeer mega uitsteken.....
ga vanavond of morgen maar met het 'boogje' van mijn mesje aan de slag....Was de boel twee weken geleden toch helemaal door AM schoongeschraapt, ingekort en afgevijld...
Overal hetzelfde verhaal dus...
Sugarmiss schreef:Die zwarte mist een paar witte haren op zijn voorhoofd, anders was het zo Sugar geweest
Antheman schreef:Steunsels kunnen ook voor grip zorgen in de natte derrie he! kweenie wanneer het weideseisoen nu eens begint bij je?
opala schreef:AM: Leuke foto's. Wat ben jij slank![]()
opala schreef:, leuk dat jullie trektocht helemaal in kannen en kruiken is