[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:32

Ach, dan hebben we tenminste samen niet lekker gereden Clown Die stomme wind ook. Scheve mond Maarja Tong uitsteken Komt wel weer goooooeed.

Ik ben ook echt héél blij.. ik kwam naar huis fietsen en ik zag toen ik er bijna was de postauto bij één van de volgende boerderijen dus ik dacht YES hij is al bij ons geweest, hopelijk zijn mn spullen d'r ! Dus ik naar huis crossen en ja hoor ! Snel uitgepakt enzo Bloos Ben helemaal blij.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:33

Zij die gaan scheppen en zonder internet thuis zijn groeten u.

Doei!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:33

Oeh ik ga eventjes weg, er komen vandaag zoals ik al zei twee nieuwe paarden, die komen net het erf op rijden ! Ben zo terug !

Doei!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:34

Cookies schreef:
Oh dus je kunt nu je voeten achter je oren leggen Vis???

nee nog niet Clown Was wel heel leuk om te doen maar zo zwaar! Ik heb last van mijn kont en buikspieren. (vandaag voelde ik pas hoe erg je je buikspieren gebruikt bij het paardrijden Vork )

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:53

Ik krijg net een mailtje van goedhard, de cross link word nu wel standaard met keelriem geleverd Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:53

Hee Esther! Gezellig dat je ook hier komt OK dan!
(Esther's NRPS heb ik aan haar verkocht Haha! )

Sterkte met je kat Petra!

@Faux; Gaaf hoor! Die bruine wou ik vandaag ook al gaan bestellen Haha! . Die kleur die Vis heeft wou ik in eerste instantie ook, maar die hebben ze nu niet Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:59

Fijn dat je mobiel terecht is TL!

Updeetje Jasper: hij heeft een luchtweginfectie. Hij heeft een antibiotica-spuitje gehad en ik heb een kuur meegekregen. Dat wordt feest, pilletjes rechtstreeks in z'n bekkie. Vork

Er is kans dat mijn andere kat het ook krijgt, maar het hoeft niet.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:00

Als ie het krijgt weet je wel meteen wat het is!
Scheeld je weer een bezoek aan de da...

Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij dat mijn lieve mooie super foon weer terug is!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:02

Net trouwens bij Keet geweest, die was vandaag niet geirriteerd om de wind gelukkig (ze wordt altijd heel heet als ik met wind longeer/rij of wat dan ook).
Vandaag zou de hoefsmid komen en toen ik aan kwam fietsen had een ander stalgenootje der al klaar gezet. Heb even de hoeven bekeken, maar het was echt niet nodig. 3 hoeven waren perfect rond, ééntje voor zat weer zo'n 'flapje' aan (maar die knip ik altijd zelf weg), en ook de straal zag er nog perfect uit. Echt heel opvallend, is de eerste nazomer waarin het zo goed gaat. Deel van de wei waarin ze voornamelijk staat is namelijk beton, dat zal wel schelen.
En gezien de hoefsmid al driekwartier te laat was, ik naar huis moest, Keet een bloedhekel aan smeden heeft, lekker in de wei gezet.
Boer was trouwens knap chagrijnig. Wou even met Keet in de koeienstal staan, die worden omgebouwd tot paardenstallen en bijna klaar zijn. Dus ik geef der altijd wat hooi en dacht dat doe ik wel binnen. Werd ie helemaal boos, een vriendin/stalgenootje mocht geen hooi halen, dat wou hij zelf doen. Dus dat werd uiteraard het hooi dat voor de berg ligt én het hooi (we hebben twee soorten op stal) die Keet niet lust. Dus hij komt aanlopen en ik zei, 'dat hooi lust ze niet' , dus hij drukt het onder der neus en Keet nam een hap. 'ZIE JE WEL!' zegtie zo. Ik zo, blijf maar staan hoor, ze neemt max. 3 happen. En na 2 happen liep ze opeens weg Clown . Dus toen de boer de hoek om was ik snel het andere hooi gepakt en in de wei nog ff bij Keet gaan zitten, die vond het zo gezellig dat ze der plak opat met halfdichte ogen en der hoofd tegen me aan Haha!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:04

Welke foon heb je TL ?

Gelukkig dat je nu weet wat het is Jovi !

Mirthe, die bruine vind ik zelf echt heel erg mooi ! Staat Rowygo ook heel mooi vind ik. Welke kleur is dat precies die Vis heeft ? Die bordearode zeker ? Die wilde ik eerst ook toen ik 'm ergens gezien had, maar die heeft Lovelance niet ! Dus toen maar de bruine besteld en ben er wel heel blij mee !

Nieuwe paardjes zijn leuheuk ! Twee merries van rond de 1.60-1.65, een zwarte en een vos. Ze is ook wel een beetje geïnteresseerd in NH, dus hopelijk kan ik haar enthousiast maken, dan ben ik niet meer de enige hier die eraan doet. Word ik niet meer zo raar aangekeken. Clown

én zij heeft een trailer met aan de voorkant een uitlaad-klep zeg maar ! En aangezien Rowygo super trailerangst heeft, hoop ik dat dit wél lukt. Ik mag binnenkort proberen en mag 'm altijd lenen als ik wil ! Haha!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:06

Zo, ben ik ook weer even. Haha!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:07

Staat mooi zeg bij Rowygo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:09

Faux schreef:
Welke foon heb je TL ?

Gelukkig dat je nu weet wat het is Jovi !

Mirthe, die bruine vind ik zelf echt heel erg mooi ! Staat Rowygo ook heel mooi vind ik. Welke kleur is dat precies die Vis heeft ? Die bordearode zeker ? Die wilde ik eerst ook toen ik 'm ergens gezien had, maar die heeft Lovelance niet ! Dus toen maar de bruine besteld en ben er wel heel blij mee !

Nieuwe paardjes zijn leuheuk ! Twee merries van rond de 1.60-1.65, een zwarte en een vos. Ze is ook wel een beetje geïnteresseerd in NH, dus hopelijk kan ik haar enthousiast maken, dan ben ik niet meer de enige hier die eraan doet. Word ik niet meer zo raar aangekeken. Clown

én zij heeft een trailer met aan de voorkant een uitlaad-klep zeg maar ! En aangezien Rowygo super trailerangst heeft, hoop ik dat dit wél lukt. Ik mag binnenkort proberen en mag 'm altijd lenen als ik wil ! Haha!

Tss, na-aper Nors opkijken

Schijnheilig

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:10

hihi
Ik heb een witte crb, maar gebruik dat ding nooit Clown

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:12

Ik heb een rode, met zwart en geel Nagelbijten / Gniffelen Opzich wel leuk vind ik, heb alleen denk ik liever bruin ofzo (past beter bij mijn rijbroek Bloos )
Ik moet echt een nieuwe vijl hebben, heb hem laats perongeluk in de stal laten liggen, en toen is hij gaan roesten (was ook ontzettend dom natuurlijk) en hij was al behoorlijk stomp maar nu kan ik vijlen wat ik wil, ik krijg er echt niks meer vanaf Nagelbijten / Gniffelen
*zucht

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:15

*Nieuwe vragen aan je hoefsmid ? Of doe je het helemaal zelf ! Ik heb er toen gewoon één van mijn smid gehad !

Mirthe, gewoon dezelfde smaak denk ik Tong uitsteken

Auky, waarom gebruik je hem nooit ? Vind je het niet fijn ? Gaaf staat het rowygo hé Lovers Ben er echt blij mee. Ik kan steeds meer dingen doen zoals ik dat wil, natural. Mijn ouders geven langzaamaan toe aan dit, en dan aan dat en zus en zo. Haha! Volgend winter seizoen waarschijnlijk ook dekenloos. Go jij! Go jij! Maar da's nog niet zeker.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:16

Tinkerloos schreef:
Ik heb mijn foon terug,hij lag in de auto.. Bloos

Gelukkig!

Ik heb ook altijd foonpech: ik laat hem in de plee vallen, op de NH dag in het gras vallen in Arnhem,. dat soort gein. Clown

Wat heerlijk dat je je Barefoot kwijt bent Cookies!
Al plannen om je geld aan te spenderen Haha! ??

Heeft Vis een sjabrak van Equitex? Of zie ik dat weer verkeerd?

Sterkte met de katten voor wie dat nodig heeft.

Ik had een leuke les vandaag. Ik heb allebei mijn ponies aan de Lange Lijnen gehad. Met Andor gaat dat al heel erg goed. Met Merrit kost dat meer moeite. Waar Mer geen nut van inziet, doet hij ook niks. Dus bakwerk wordt verbannen uit ZIJN woordenboek. En daarbij komt dat hij afhaakt als er veel druk op staat. En die staat er al snel op, omdat hij een zeer flegmatieke Haf is. Maar hij deed t super! Ik ben erg trots op hem!

En vanmiddag kreeg ik mijn nylon hoofdstelletje binnen, want ik ga hem in de bak weer met bit rijden/ aan de LL zetten. En hij heeft geen hoofdstel, alleen een biothane Crosslink.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:17

Ik merk geen verschil met rijden met crb en rijden met gewoon touwhalster. En heb een touwhalster in het oranje (spaar bijna alles in het oranje voor Auk Clown) dus die gebruik ik eigenlijk altijd.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:18

Dinsdag komt de zadelmaker Party!!
Komt mooi uit. Ik ben volgende week dinsdag, woensdag en donderdag vrij. Als er dan een zadel nij zit dat goed past kan ik die mooi een weekje proberen zonder dat ik elke keer 's avonds in het donker zit.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:18

@Faux:Tja mijn ouders hebben ook even moeten wennen. Maar ik moest gewoon mijn eigen weg gaan, het was dit of ik zou stoppen. En toen zijn ze wel wat ruimdenkende geworden. (ze vinden het nog steeds onzin wat ik met mijn paard doe maar goed ze vinden nu dat ik maar met mijn paard moet doen waar ik zin in heb, als hij 's nachts maar opstal komt en nog wel een beetje biks krijgt)

Edit: @Antheman: klopt Ja

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:20

Mijn ouders hebben geen drol verstand van paarden, dus alles wat ik ze vertel vinden ze prima Clown
Nouja, mijn moeder weet nog wel het een en ander uit mijn normal-tijd en vraagt wel eens waarom het nu ineens anders moet en gaat, maar heeft na mijn uitleg zoiets van 'oké, jij zal het wel weten' Clown

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:21

Visconti schreef:
Edit: @Antheman: klopt Ja

Is dat een gewoon sjabrak , of eentje met ruggegraadvrijheid?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:23

slimme actie met die foon TL Clown

ik had een splinternieuwe vijl nog in vet papier en die is zelfs al verroest, die krengen roesten waar je bij staat....

ik heb allemaal boerendingen geregeld met de boer, het winterland moet gebloot worden, want er staat van dat gare hoge gras dat ze toch niet vreten en waar ze in gaan mesten, dat krijg je bijna niet weggeschept. Moet nu alleen even een sleutel van het hek regelen, want hij gaat maandag en dinsdag z'n eigen land bloten, dan kan ie meteen door. er stond eenstalgenoot bij, die keek wel héél appelig, die wist echt niet waar we het over hadden Haha!

Morrie en z'n vriendjes hebben er een stuk land bij, dus er staan meteen een aantal paarden binnen, straks raken ze hoefbevangen van al dat vreselijke groene gras...... het is inderdaad akelig groen, maar een maand of 2 geleden bemest en..... ze vreten het dus niet Haha! Clown wel een lekker nog droog stuk om te liggen, ik hoop maar dat ie dat doet.... dit is nog niet zo modderig als de rest van de wei.
Morrie mag tot z'n verhuizing bij de rest die nog buiten mag blijven, de boer gaat hem niet voor 2 weken in een nieuwe groep zetten, da's wel aardig natuurlijk

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:23

echt geen idee Clown En enige wat ik zie bij dit shabrak dat hij heerlijke drukverdelende kussens heeft. En hij is heel stevig en makkelijk in de kamer te trekken. (mijn andere pads zakten altijd weer op de schoft, dat doet deze niet).

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:26

Visconti schreef:
echt geen idee Clown En enige wat ik zie bij dit shabrak dat hij heerlijke drukverdelende kussens heeft. En hij is heel stevig en makkelijk in de kamer te trekken. (mijn andere pads zakten altijd weer op de schoft, dat doet deze niet).

Ik ken ze wel voor boomloos. Ik heb er 2 mogen lenen. Een blauwe en een zwarte. En als hij past, krijg ik de zwarte
van mijn lesgeefster. Pling

Ik ben echt gek op dekjes, maar ben natuurlijk vrij beperkt in mijn keuzes omdat ik boomloos rijd. Knipoog