Ik werk gewoon als praktijkbegeleider op een hotelschool...
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Ik werk gewoon als praktijkbegeleider op een hotelschool...
Citaat:Wat is morrie vreemd, in het prikkeldraad happen? misschien had ie kriebel?
smurf schreef:Citaat:Ik werk gewoon als praktijkbegeleider op een hotelschool...
hé interesting, in Leeuwarden? Daar ben ik laatst nog geweest, is een voorbeeldschool voor ons.... ik werk bij het ROC v.A'dam geef o.a. drankenkennis op de afd. Horeca...... (drink zelf geen druppel alcohol, maar goed)
smurf schreef:hé grappig, dan heb je kans dat we elkaar wel eens ontmoet hebben of aan de foon gehad hebben
evitatinkle schreef:Verveling is iets van onze paarden niet kennen sinds ze niet meer in hokjes staan. Alle nare gewoontes zijn ineens over. Maar nu ik dit gezegd heb moet ik zeker op de brandstapel voor dierenkwelling.
Citaat:Alle paarden stonden vandaag buiten
evitatinkle schreef:@IMJ, heeft je paard peesontsteking?
smurf schreef:*uh-uh* Morrie staat de hele week al aan Klunzo vastgeplakt en heeft geen oog voor andere ruinen en ook niet voor mij, stelletje homo's..... als Klunzo buiten staat, moet die eerst binnen, anders komt Morrie echt niet....
nou zonder stagebreken...... hij knikt altijd "JA" als ik in de auto stap, noem dat maar geen stalgebrek
Citaat:Zo is omdraaien, steigerend, en dan keihard wegrennen een echte arabieren truc
Citaat:Zo is omdraaien, steigerend, en dan keihard wegrennen een echte arabieren truc
evitatinkle schreef:Moet IMJ er helemaal alleen op voor het eerst? En dan gelijk buiten met een trekker. Lekker sadistisch ben jij Smurf!