Buitenzinnig schreef:@ Jackie Zo veel manieren om je Koninginnedag leuk door te brengen![]()
ja en vanmorgen heb ik tussen neus en lippen door al twee gebitten op mijn geweten.......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Buitenzinnig schreef:@ Jackie Zo veel manieren om je Koninginnedag leuk door te brengen![]()
jackie schreef:....en mijn paarden zeiden dat ze de dierenbescherming gingen bellen omdat ze buiten moeten slapen........
jackie schreef:....en mijn paarden zeiden dat ze de dierenbescherming gingen bellen omdat ze buiten moeten slapen........
Antheman schreef:En ook weer die typische "steunsel-haarscheurtjes", op foto 1 goed te zien. (Die kleine zwarte dunne lijntjes)
jackie schreef:over die steunsels en dubbele zolen van briolette heb ik zo mijn eigen theorie en bovendien zit er nou schot in.
Mac schreef:Leuke themakoninginnedag, Jackie. Ben ook wel benieuwd naar de foto's van die arme shet.
Antheman schreef:En ook weer die typische "steunsel-haarscheurtjes", op foto 1 goed te zien. (Die kleine zwarte dunne lijntjes)
Zijn dat altijd steunsel-haarscheurtjes? Ik vond ze nl. een paar dagen geleden ook onder Lee's voeten, maar ik dacht dat ze waren ontstaan door dat dooie witte spul van de zool .... niet dus?
opala schreef:Ze had het ook goed onthouden ... tot gisteren. Nog een keer en ik laat al haar tanden trekken