Beugels zien er idd erg veilig uit!! Ik ga even naar de poownie!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik heb mijn zadel verkocht
_angela_ schreef:Ik vind die nieuwe beugels zo mooi die aan 1 kant open zijn.. ze lijken me ook erg veilig... maar ze zijn zo duur....

Hebben er meer van jullie last van ? Die wind ? Morrie schreef:Nee, Morrie heeft geen last van stormweer, ik wel, ik word dan onrustig in mijn hoofd, maar hij gelukkig niet
Ik ga me nat laten regenen, moet de boer nog ff hebben om e.e.a. te regelen ook

dan ga ik nl. scheppen.... 
Had wel eens met m'n touwhalster gereden van de zomer, en dat ging goed. Hij was echt vervelend door het weer.
Altijd. Dan maak het niet uit of hij wel of niet een bit in heeft, of wel of niet een zadel, maakt allemaal niet uit. Bij wind, is rowygo standaard héél geïrriteerd en onrustig.
Helemaal voor de eerst keer.
Ik heb een niet shabrak binnen, ben er zo blij mee
Dus zat met m'n mond open en ik keek héél moeilijk door de wind, haha ! Het ging inderdaad wel lekker ontspannen voor de eerste keer ! Ik heb nu al zin in morgen, hopelijk waait het dan wat minder hard. Citaat:Weersverwachting tot morgen middernacht dinsdag 31 oktober en woensdag 01 november 2006. Onstuimige nacht, storm. Morgen buien en kouder.Vanavond draait de wind naar het noordwesten en neemt verder toe, langs de kust tot stormachtig, 8 bft, en in de nacht en vroege ochtend in het noordelijk kustgebied tot storm, windkracht 9. Ook boven land is er vrij veel wind en bij buien neemt de kans op hagel, onweer en (zeer) zware windstoten toe.
:

Leuke foto's ! Filmpje is grappig.

)