Ik ben Esther, 19, woon in Emmen en heb momenteel 2 paarden. 1 Haflinger merrie van 11 en een NRPS merrie van 2 (zie profiel!). Volg dit topic al een tijdje en vond het wel eens tijd om mee te kletsen..

Gaaf halster Faux, die bruine is super!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Ik was eerder..Welkom Esther
Morrie, wat vraag je voor die schoenen?
evita_ schreef:uit Rouveen, ik heb mail contact gehad met ene Henk. Zal vanmiddag eens bellen.
_angela_ schreef:@ joviban: sterkte met je kat.....
sinESappel schreef:Ik ben Esther, 19, woon in Emmen en heb momenteel 2 paarden. 1 Haflinger merrie van 11 en een NRPS merrie van 2 (zie profiel!). Volg dit topic al een tijdje en vond het wel eens tijd om mee te kletsen..Wat heb ik met de natural way? Ik werk op een stal waar we de paarden volgens Monty Roberts methode beleren, zo natuurlijk mogelijk houden (buiten dus) en natuurlijk bekappen. Verder rijd ik mijn pony sinds kort bitloos en heb laatst een boomloos zadel op proef gehad. Erg enthousiast, helaas nog even doorsparen!!
Tinkerloos schreef:Dan mag Lenneke ze kopen.(als ze wil)
Ik ben zo goed als blut..![]()
Morrie schreef:Voor aan mijn aanstaande Barefoot Cheyenne.waarom zoek je van die veiligheidsbeugels TL?
Nammie schreef:Jongens , willen jullie even aan mij denken zo meteen , moet met Maike naar de dierenarts , en ik moet helemaal alleen , en dat vind ik doodeng....
JoviBan schreef:_angela_ schreef:@ joviban: sterkte met je kat.....
Dank je. Hij loopt nog steeds wat proesterig door het huis, hij voelt ook niet lekker aan. Om half 4 kan ik bij de kliniek terecht (over een uurtje dus).
_angela_ schreef:Ik vind die nieuwe beugels zo mooi die aan 1 kant open zijn.. ze lijken me ook erg veilig... maar ze zijn zo duur....