Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Paardjes waren lief vanochtend, had er wel willen blijven maar dan krijg ik weer ruzie op mn werk
JoviBan schreef:Goedemorgen.
Straks komt de zadelmaker.
Vanmiddag ga ik met één van mijn katten naar de dierenarts. Sinds gisterochtend maakt hij rare geluidjes en hij heeft moeite met eten en slikken.
evita_ schreef:zadelmakerij.com
Lenneke_ schreef:Ik bedoel onderhoud.
Niet zoveel lijkt me. Ze vreten gras en hooi, dat moet ik toch al voor Anouar hebben. Bekappen doe ik zelf, af en toe een wormenspuit.
nienke07 schreef:..hmm.. Morrie, als ze jou te klein zijn, zijn ze mij ook te klein
Verder.. is dat hoofdstel op dat plaatje van Goedhart een sidepull? Die op de foto heeft toch gekruiste banden onder de kin.. da's dan toch geen sidepull?
Heb Bruut sinds kort een gewoon, standaard hoofdstel omhangen.. mèt bit .. hoe on-natural![]()
We oefenen hard met recht lopen.. mijn jonge poooownie heeft daar moeite mee.. aangezien hij een hekel heeft aan alles wat onder zijn kin kruist en ik (nog steeds) geen mooie sidepull gevonden heb, doen we het voorlopig met myler en anky-look-a-like!
JoviBan schreef:evita_ schreef:zadelmakerij.com
Hé, dat is Sandra! Of niet?
Zij komt straks (over een uurtje) dus bij ons.
Ik stap nu in de auto!
Morrie schreef:@Ara je zou ze es kunnen passen, want volgens mij vallen ze klein, ik heb normaal nu wel 38 (vorig jaar niet, toen was ik veel dikker, ook m'n voeten)
JoviBan schreef:Goedemorgen.
Straks komt de zadelmaker.
Vanmiddag ga ik met één van mijn katten naar de dierenarts. Sinds gisterochtend maakt hij rare geluidjes en hij heeft moeite met eten en slikken.