Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dan nog het 'jullie kunnen de PBs toch lezen' verhaal. De PBs kunnen in principe alleen door de afzender en ontvanger gelezen worden, er zijn nergens in phpBB mogelijkheden om de PBs van de gebruikers te openen. Het is natuurlijk wel zo dat die PBs ergens staan anders kan je ze ook niet ontvangen. Als ik (of Ime) zouden willen zouden we dus (met de nodige moeite) de tekst van de PBs boven water kunnen krijgen. Dit gebeurt echter niet aangezien dit ethisch gewoon niet kan (als systeem-/netwerkbeheerder doe je zoiets gewoon niet). Daarnaast is dat allemaal ook helemaal niet boeiend. Ik ben best nieuwsgierig aangelegd maar dat is vooral op technisch vlak Wat jullie over elkaar te melden hebben is aan jullie. Maar goed, in the end is het een kwestie van vertrouwen. Technisch zou het kunnen maar ik doe het niet. Je zult me echter op m'n woord moeten geloven.
Lenneke_ schreef:Ze zouden beter 24/7 op stal moeten verbieden
Lenneke_ schreef:let nou maar een beetje op, straks heb je weer een ban
Arabesk schreef:En ik kan er niet mee zitten als ik mensen irriteer, ik ben het gewoon zat om aldoor maar mee te moeten gaan met de mening die gangbaar is.
Ik erger me ook niet aan mensen die zeggen dat ik ijzers onder mijn paard moet laten slaan dan haal ik gewoon mijn schouders op en loop door.
Het feit dat ik mensen irriteeer zegt meer over hen dan over mij! Misschien irriteer ik ze wel omdat ik ergens toch wel inspeel op hun ethisch besef, iedereen weet ook eigenlijk wel dat 23/7 stal (met al dan niet een uurtje stapmolen) niet goed is. Maar niemand wil dat horen, ze verbergen zich achter 1001 excuses en proberen het zo goed te praten.
En zolang iedereen maar lekker met elkaar meepraat hoeven we met zijn allen ons niet schuldig te voelen en hoeven we ook niks aan de situatie te veranderen. Ons schuldgevoel is immer gesust.
Als je niks zegt weet je zeker dat er niks verandert.
Dus ik zeg wel wat en we zien wel of er wat verandert , ik heb het in elk geval geprobeerd.
Arabesk schreef:ik zie steeds meer bokkers 'natural' opmerkingen maken, die ik niet eens ken, dus de groep wordt steeds groter...