Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
smurf schreef:zwangerschapskoliek, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb jaren op een paardenmelkerij gewerkt met allemaal drachtige merries, die hadden ook wel eens koliek, maar zo werd het nooit genoemd.... maar wij hadden een belgische DA..... die zal het wel anders genoemd hebben (wij haalden overigens nooit een DA bij koliek, we spoten zelf)
Jovarna schreef:smurf schreef:zwangerschapskoliek, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb jaren op een paardenmelkerij gewerkt met allemaal drachtige merries, die hadden ook wel eens koliek, maar zo werd het nooit genoemd.... maar wij hadden een belgische DA..... die zal het wel anders genoemd hebben (wij haalden overigens nooit een DA bij koliek, we spoten zelf)
Smurf, wat spoten jullie zelf?
Jovarna schreef:Wendy schreef:@jovarna: heeft ze meer boeken geschreven dan? dit is in ieder geval het boek basis rijkunst. Wat vervelend zeg, van die koliek!
![]()
, weet ik niet, je schreef namelijk:
"De boeken natuurlijk paardhouden, verlichte rijkunst en basis rijkunst van anne muller!". Vandaar mijn vraag of ze alledrie van Anne Muller zijn of alleen de laatste.
Verlichte rijkunst is dan ws van Heather Moffet? En de eerste?
smurf schreef:Buscopan, nu, bij Morrie gebruik ik Colosan, dat doe je gewoon op de tong
evitatinkle schreef:We hebben in ieder geval genoten en de echte endurance wedstrijd komt steeds dichter bij.
Citaat:Wat is dat voor spullie? Waar kun je het krijgen? Hoeveel en hoe vaak geef je het
Jovarna schreef:Ach, zonde!
Ik wil wel een keer komen kijken, ik ben nog nooit naar een endurance wedstrijd geweest. Lijkt me best gaaf.
Ben je ook bekend met trec?
smurf schreef:hé IMJ, lag dat beestje er al toen ik aan kwam rijden eigenlijk???? Toen was ik afgeleid door een hinkende dame in de berm