Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zou ik het zeker vragen! Juist Anky, die meerdere malen flink van het paard is geklapt (hersenschudding en dubbele beenbreuk in 2004). Maar aangezien we ons op het 'van nature'-forum bevinden, en Anky zich nog niet heeft gemeld, vraag ik het aan jullie. Lara_Silver schreef:Laat iemand eens in zijn waarde!
), dat uiterst kleine risico weegt voor mij op tegen het ongemak wat ik van een cap ervaar.promptertje schreef:Ik geef ook nog een zijstapje: per jaar overlijden er ongeveer 20 mensen in Nederland omdat ze in hun eigen bad verdrinken. Nou weet ik niet hoeveel mensen er overlijden omdat ze van hun paard vielen en geen cap droegen (ik denk lang geen 20), maar laten we eens naar het aantal XTC-doden kijken: 1 a 2 per jaar.
Ik wilde de statistieken er al op na slaan. 
Citaat:De enige veilige sex is geen sex met een ander
) en je een hersenbeschadiging oploopt omdat je geen cap droeg: was het dan onveilig? Want je vertrouwde je paard toch?
Paul11 schreef:Vergelijking gaat volledig mank.
Hoeveel mensen gaan er jaarlijks in bad, dat loopt denk ik in de miljoenen x het aantal dagen, percentueel gezien zijn die 20 dan een klein percentage, 20 op een zeg een miljard baddagen, hoeveel mensen rijden paard,een paar honderduizend
Zoals in een eerdere post aangegeven, hiervan vereisen 300 mensen urgente ziekenhuisopname, met hoofdletsel.
? Omdat het er relatief minder zijn, hoeven we niets aan die 20 verdronken personen per jaar te doen? Ik ga daar in mijn functie van veiligheidskundige in ons bedrijf toch iets anders mee om 
promptertje schreef:En verder: wat voor argumenten hier ook aangedragen worden, zo lang een cap niet verplicht is zet ik hem niet op. Mijn keus. Gelukkig heb ik die keuze.
nickyu schreef:lees het al ..erg weinig konijntjes in Villanueva del Trabuco
Een wegschietend konijn is een non-probleem en in een konijnenhol stappen een oneffenheid die in de gang wordt opgevangen.
Mijn vaardigheid daarbij niet te vallen is een kwestie van .... vaardigheid, dus oplosbaar en opgelost

scherpe stenen niet , overgroeide greppeltjes of sloten niet wij rijden ook de begroeide dijken op en af tja hoge bergen hebben we hier niet nee
betekend niet dat ik daar nooit gereden heb
nickyu schreef:doordat meneer op een (NIET AAN DE OPPERVLAKTE TE ZIENE ) konjinen gang is gestapt ...
nickyu schreef:ach laat maar , o uw heiligheid weet uiteraard alles en is de enige op deze aardkloot met enige noemens waardige rijkunst of ervaringen in ander dan ruiterpad gebied en kan zich uiteraard
als enige persoon op deze aardkloot inleven in een ander gebied , persoon of hoedanigheid
oh heil![]()
![]()

en laat jij een ieder in zijn waarde ..toch

Citaat:Dat ligt blijkbaar buiten joúw referentiekader en is er een práchtvoorbeeld van dat jouw mening hierover buiten jouw competentie valt.

Huertecilla schreef:Jeehaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
http://www.youtube.com/watch?v=fs_-DKUi ... ed&search=
....helmloos en niks gebroken pootjes![]()
hc
Roane schreef:Heel mooi filmpje HC, maar hebben ze jou nooit verteld dat niet alles wat je op tv ziet echt is?
gelezen dat en waarom hij harde scheen-kniebeschermers in een motoX-zaak koopt. Been there, done that