Jeddah schreef:Ik heb al gereageerd in het begin van het topic, maar dat leest lang niet iedereen. Ik weeg dik 90 kg en rij alleen maar boomloos op mijn 2 Paints van 1.52 en mijn NRPS van 1.46.
Ik ondervind nergens problemen mee. Ik rij heerlijk, mijn paarden lopen super! Ik train voor Endurance Klasse II en TREC (incl Springen) en ik rij Dressuur, alles gaat erg fijn met mijn zadels (de Torsion Extra Light, de FreeForm Classic) en dikke pads (Skito, wollen onderkant, inlages van traagschuim én vilt) en fiojne westip (ja,ja elastiek) singels.
Ik had jouw reactie inderdaad al gelezen en in het andere topic ook je foto's gezien. Jullie zijn een leuke combinatie. Volgens mij moet ik jouw pads hebben. Is die skito pad waar je het over hebt standaard met inlages van schuim en vilt of heb je dat zelf gefabriceerd? Dat klinkt namelijk wel fijn. Ik gebruik trouwens ook een singel met elastiek, heb nu net een nieuwe maar die bevalt toch niet zo goed. Ik kan niet meer van de grond opstijgen (hangt het zadel direct onder zijn buik) en ook in snelle bewegingen gaat het zadel alle kanten op (zo heb ik er vorige week al naast gelegen). MIsschien dus toch té veel elastiek.