Tinkerloos schreef:HC kweekt nog eens fans.
Tinkerloos het zal door je avatar komen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkerloos schreef:HC kweekt nog eens fans.
Bertuss schreef:Jongens, januari, en ik heb mijn paarden nu zonder deken buiten staan!
Ik ben totaal van mening veranderd! Ik zette ze vanmorgen vroeg in de wei nog mét deken, maar gauw toen het zonnetje doorbrak, (Jazeker, heerlijk) heb ik de dekens er maar afgehaald. En wat doen ze als eerst: Juist, in de modder rollen
Ik kan ook gelijk merken dat de vacht dikker is, en rechtop gaat staan. Maar koud hebben ze het zeker niet
stef schreef:maar bertuss: jou paarden hebben de rest van de "winter" (voor zover je het winter kan noemen) onder deken gestaan? Dan zou ik er niet zo snel voor kiezen. IMO of het hele seizoen met, of het hele seizoen zonder.
Als je ze eerder onder deken hebt gehad zijn ze beperkt geweest in het aanmaken van vacht. Dan moet je ze toch niet nu ineens zonder deken buiten knikkeren? (tis niet super koud, maar hier staat best een straf windje)
Amberr_ schreef:Citaat:Natural paarden zien er IMO áltijd slecht uit.Zomer en winter.
Ik vind een slome haarbal er gewoon niet uitzien
Doe mij maar een strak sportpaard.
Het is maar net wat je het liefst ziet.
Naturals verafschuwen mijn paarden en hun voorkomen.
Gewoon twee verschillende werelden.
niet ieder 'natural' paard is sloom hoor. dat zal niet vershillen van de 'normal' paarden![]()
en verder swinters zijn het misschien 'haarballen' maar zomers hebben ze net zo'n kort vachtje als enig ander 'normal'paard.
ik kan me nog enigzins voorstellen dat je naturalpaarden er in de winter niet goed uit vind zien. maar zomers?? ik zou graag willen weten wat je er slecht uit vind zien bij natural paarden in de zomer? ik snap namelijk totáál níet waar die opmerking vandaan komt.
katiavl schreef:Die van mij rolt met deken en zonder deken op. Als ie maar vuil kan worden![]()
Dus zielig vind ik het zeker niet
Amberr_ schreef:Die zal geen antwoord meer geven:ben toch wel benieuwd naar een antwoord van hopeloos 12
(die schreef het stuk dat gequoted is )
lovekomeet schreef:ik doe pas deken om als het overdag ook gaat vriezen... paarden kunnen tot - 10 zonder deken
stef schreef:lovekomeet, paarden kunnen zowiezo zonder deken
Visconti schreef:Opzich wel grappig, alle paarden die naar Polen in de opfok gaan staan dag en nacht buiten zonder deken en worden pas binnengehaald als hij onder de -30 komt. (en met binnenhalen bedoel ik een afdakje boven hun hoofd)
en zo snel die paarden in Nederland komen kunnen ze plotseling niet meer zonder dek, en moeten ze op stal omdat het anders te koud voor ze word