Het gaat alleen wel vreselijk off-topic en doet geen recht aan al het goede dat Monty Roberts óók heeft gebracht. Kunnen ze niet in een apart topic?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
promptertje schreef:Het zijn afschuwelijke filmpjes.
Het gaat alleen wel vreselijk off-topic en doet geen recht aan al het goede dat Monty Roberts óók heeft gebracht. Kunnen ze niet in een apart topic?
hns schreef:En Annemarie gaf duidelijk aan dat ze geinsteresseerd is in effectiefe methodes en het resultaat ook erg belangrijk is.
Nou hier dus een effectiefe methode met een resultaat waarbij het paard netjes zijn leider volgt.
Laat duidelijk zijn dat de weg om een resultaat te bereiken velen malen belangrijker is dan gewoon het resultaat.
hns schreef:Tyrza schreef:
Ja maar Kim. De paarden waar Annemarie het over heeft, daar stap jij echt niet op hoor
Tijgertje86 schreef:WildWings: Ik val je niet persoonlijk aan, maar ik geef mijn mening over alle ophef. Ga eens bij een show kijken, en zie het resultaat! Dan zul je ook zien dat de training van Monty geheel geweldloos is. Basseer je mening niet op een filmpje, maar op eigen ervaring!
ikke schreef:
Ach, laat ook maar. Er zijn in Nederland mensen die voor minder geld veel beter les komen geven, zónder capsones........
Tyrza schreef:En je hebt de vrije wil om hiervoor te kiezen. Everybody weer happy
Waratje schreef:Ja èn? Dat kan met anderen hier in Nederland ook, hoor. Annemariev heb ik niet aan het werk gezien, anderen wel, dus mag jij raden wie ik niet als eerste zal bellen als ik een probleem tegenkom
Citaat:En die helpen je ook nog eens op lange termijn en niet gewoon alles in een keer.
Voor mens en paard veel en veel makkelijker en beter.
luxket schreef:Waratje schreef:Ja èn? Dat kan met anderen hier in Nederland ook, hoor. Annemariev heb ik niet aan het werk gezien, anderen wel, dus mag jij raden wie ik niet als eerste zal bellen als ik een probleem tegenkom
Ho rustig maar hoor... Hoef je niet gelijk aan te vallen, ieder zijn eigen keus wie hij als eerste belt, daar hoor je mij echt niet over..... Ieder heeft zijn eigen persoonlijke mening maar kan dat wel met rust en respect brengen hier.. Niet door je gelijk aangevallen te voelen.. Iedereen moet helemaal voor zichzelf weten wie hij belt.