Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gerrie schreef:
Morrie schreef:dan kan je misschien beter in 1 van de vele topics over dekens in dit forum posten/lezen, want hier zitten naturals en die zullen niet de antwoorden geven die jij graag wilt horen
Citaat:4) Hoewel VNA het forum voor de ‘alternatieve’ benadering is, zijn alle bokkers hier welkom, mits zij zich uiteraard aan de regels houden. Respecteer ieders keuze voor zijn of haar wijze van omgang met paarden; we verwachten dan ook dat discussies op een correcte en opbouwende manier plaats vinden.
Morrie schreef:jazeker ik lees al vanaf pag. 1 mee, en ik heb al een keer getemd of dit topic niet beter naar een niet natural forum kan worden verplaatst, maar heb geen reactie gekregen..... ik vind aan wedstrijden, scheren, dekens enz. namelijk niets natural.....
Gerrie schreef:Dat mag je![]()
ik heb ergens nog meer tekst liggen (over wat een paard met hitte doet) maar dat vind ik nu nog te laat om te gaan zoeken...
laterr
XchantjuhX schreef:Überhaupt is aan op een paard gaan zitten niets natural! Anders werden paarden wel met een ruiter op hun rug geboren
Citaat:ik vind aan wedstrijden, scheren, dekens enz. namelijk niets natural.....
Citaat:want op dit forum mogen naturals hun mening geven.......
Moniek schreef:een vraag aan de antideken mensen.
Waarom willen jullie geen deken op je paard?
heb niet het hele topic gelezen hoor.
Is het alleenmaar omdat je alles zo "natuurlijk" mogenlijk wil doen?
Moniek schreef:een vraag aan de antideken mensen.
Arabesk schreef:Moniek schreef:een vraag aan de antideken mensen.
nee omdat het gewoon volstrekte onzin is
100 jaar geleden werden paarden zwaarder belast dan nu en niemand die toen dekens gebruikte, ja als een paard ziek was ofzo
deze hype is echt iets van de laatste tien jaar
Citaat:had ook alles gewoon een deken op
Morrie schreef:Citaat:had ook alles gewoon een deken op
als je dekens gewoon vindt en een "bloot" paard ongewoon vraag ik me af waarom je bij "naturals" zou willen lezen en posten?????