Gisteren mijn L1 pakket aangekregen, woehoew!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:hoewel niet natural....heb vandaag genoten van David de Wispelaer, pfffff....die kan rijden zeg. Echt prachtig om te zien (de lage neusriem niet meegerekend)
Kinke schreef:Ben naar Horse Event geweest2 1/2 uur rijden.....
David was leuk en Heather Moffett uiteraard.
Kinke schreef:Ben naar Horse Event geweest2 1/2 uur rijden.....
David was leuk en Heather Moffett uiteraard.
Antheman schreef:
Maar ja, ik heb Wim Vonk vorige week gezien.
wendytjeG schreef:Oh, leuk zeg! Ben je toevallig ook nog naar de NH-dag in arnhem geweest?
Heb jij dat contact nog nodig trouwens?
wendytjeG schreef:Je bent gewoon verwend kinke, ik mag alleen maar rodeo rijden
Kinke schreef:wendytjeG schreef:Oh, leuk zeg! Ben je toevallig ook nog naar de NH-dag in arnhem geweest?
Heb jij dat contact nog nodig trouwens?
nee, niet geweest, was het hele weekend op sleep. Was anders zeker gegaan, het programma zag er erg interessant uit.
Nee, contract heb ik niet meer nodig, ben al bij de pensionstalling langs gegaan en ik zie het helemaal zitten. Knollie mag 24/7 buiten, ook al gaat de rest 's nachts op stal. Geen krachtvoer en mn groenethee/brandnetel/altohouding is geen enkel probleem![]()
Kinke schreef:mn groenethee/brandnetel/altohouding
Kinke schreef:weet ik nog niet precies, heb gisteren gehoord dat mn bod op het huis is geaccepteerd
Ik wil die mensen niet te lang laten wachten, dat kost hun tenslotte inkomsten.
Jep, zelfs in de winter mag ze buiten (als de modder tenminste niet tot dr oksels staat) Verder zijn de stallen geplaatst in een soort kapschuur, dus helemaal open. Er zijn in totaal 7 stallen,waarvan 5 voor pensionpaarden en naast het erf loopt een zandpad, je kunt daar hele goede buitenritten maken.
Antheman schreef:Oh, je drinkt ZELF groene thee, dacht dat het voor je paard was.
Ik drink zoethout thee, groene thee vinnik niet te zuipen, net als die rode thee, die nu zo populair is ,hoe heet die nu???