Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En is Erik Laarakker osteopaat?
Citaat:Misschien worden ze helemaal niet hol?
smurf schreef:Antheman heeft een paard onder behandeling bij Erik Laarakker, ze zal nu wel met haar paardjes aan het spelen zijn denk ik....
Zit jij niet in KWB Sflj????
Doe je nog trainen aan de fiets en zo (kukeleku)???
Antheman schreef:En een goede masseur erbij halen SFLJ?
Margreet schreef:Goede Osteopaat: Michiel Schepers, zit in Garderen. Of Rodinde.
En ik heb weer een winstpunt erbij
sflj schreef:Aha. Nou misschien is het wel wat voor ons. Ik kreeg alleen het advies om eens een osteopaat te raadplegen.
Kinke schreef:sflj schreef:Aha. Nou misschien is het wel wat voor ons. Ik kreeg alleen het advies om eens een osteopaat te raadplegen.
Erik Laarakker heeft ook een "dependance" bij het centrum van Emiel Voest in Ruinen. Kijk anders eens op www.emielvoest.nl
smurf schreef:gefeliciteerd Margreet, wanneer ga je nou naar de Z2???![]()
Met Michiel Schepers heb ik ook wel eens te maken gehad, maar die ging mij behandelen ipv het paard waar ik toen op reed![]()
Morrie is niet te houden margreet, wil alleen maar galopperen......... *hellup*![]()
Ik moest van 1 van de dames met wie ik reed de teugels 50 cm korter pakken, maar dat werkt niet, dan gooit ie z'n tong over het bit of hij gaat hangen en dan heb ik pas echt een probleem..... nu willen ze pas weer met me rijden als ik les ga nemen en de teugels op maat leer houden.....helaas van degene van wie is les krijg, mag ik helemaal nog geen teugels aannemen.....eerst moet Morrie leren op eigen benen te lopen.... en dat gaat nog héél lang duren
Kinke schreef:Dank je Ant, heb de afbeelding op mn pc gezet...
oefent alvast haar liefste gezicht voor d'r vader