Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NailB schreef:Volgens mij sla jij de spijker op zijn kop Sizzle, een voorbeen of zuur gezicht is dan terecht. Wanneer ik die (duidelijke) aanwijzing mis of negeer klapt ze ook echt dicht en doet ze verder niets meer.
Sizzle schreef:Wat is eigenlijk precies spiegelen?
Als ik thuis kortaf ben zal mijn partner mij daar ook op wijzen. Blijf ik dat doen zal zijn humeur waarschijnlijk daar ook niet beter van worden. Gewoon actie = reactie.
Is dat spiegelen?
Of is spiegelen meer: ik ben in mijn hart bang om te springen en maak net mijn onzekere houding het paard onzeker die daardoor in de stop gaat.
ruitje schreef:Die van mij spiegelt echt niet hoor, maar ik vind spiegelen toch een beetje een stomme term. Een beetje uitgevonden door mensen die geld willen verdienen met coachen. Spiegelen is i.m.o. gewoon dat een paard doet wat je vraagt, alleen
sommige mensen weten niet welke vraag ze stellen
ruitje schreef:Die van mij spiegelt echt niet hoor, maar ik vind spiegelen toch een beetje een stomme term. Een beetje uitgevonden door mensen die geld willen verdienen met coachen. Spiegelen is i.m.o. gewoon dat een paard doet wat je vraagt, alleen
sommige mensen weten niet welke vraag ze stellen
ilangok schreef:Em_ schreef:Helemaal mee eens!
Overigens, als je spiegelen letterlijk zou opvatten dan betekent dat het paard precies het tegenovergesteld zou doen als je zou vragen (een spiegel geeft een gespiegeld beeld), maar dat terzijde
..Hier heb ik dus nog nooit echt over nagedacht.
Bommeltje_ schreef:Ik bedoel meer zich aanpassen op jou gevoelens en gedrag en houding. Dat doet mijn pony heel erg