Ik zal mezelf wel even voorstellen voor de mensen die mij niet kennen.
Ik ben Yanne en momenteel 13 jaar (over 1 maandje 14) Ik zit nu in Havo 2. Sinds 2 1/2 jaar heb ik mijn eigen pony Pepper. Pepper is een kruising tussen een ijslanderXnew forest en alweer 25 over een maandje Sinds dat Pepper van mij is geworden ben ik me gaan verdiepen in Natural-Horsemanship,vrijheidsdressuur,bitloos rijden e.d Hij klinkt oud maar maar hij heeft nog verschrikkelijk veel energie! Helaas heeft Pepper wel vorig jaar slijm in zijn longen gehad wat uiteindelijk is behandeld maar waar die wel nog altijd last van zou hebben met ademhalen, ik kan dus nietmeer lange buitenritten of lange draf/galop ritten maken.
Dit is het wel zo'n beetje
VenoSnorlax
Geplaatst: 14-05-13 07:14
Citaat:
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera Yape-Yanne Anke98-Anke
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera lovemaylo - Robin Yape-Yanne Anke98-Anke Noah_Jane1 - Noah Jane
onbarefeet
Geplaatst: 14-05-13 08:34
yape schreef:
Zou ik mij ook mogen melden? Babeau,Evy,Anne en Eveline ken ik heb zelfs 2 jaar geleden nog ooit met Jonna een vrijheidsdressuur les gehad van Eveline,Joey en Robin dan haha^^
Haaaai
onbarefeet
Geplaatst: 14-05-13 08:35
Noah_Jane1 schreef:
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera lovemaylo - Robin Yape-Yanne Anke98-Anke Noah_Jane1 - Noah Jane XEefjuhX - Evy
plovesb
Geplaatst: 14-05-13 10:59
XEefjuhX schreef:
Noah_Jane1 schreef:
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera lovemaylo - Robin Yape-Yanne Anke98-Anke Noah_Jane1 - Noah Jane XEefjuhX - Evy plovesb - Patricia
catzkillz
Geplaatst: 14-05-13 12:35
XEefjuhX schreef:
Noah_Jane1 schreef:
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera lovemaylo - Robin Yape-Yanne Anke98-Anke Noah_Jane1 - Noah Jane XEefjuhX - Evy plovesb - Patricia Catzkillz - Julie
Ik reageer door de week niet vaak aangezien school, sorry daarvoor ! In het weekend ga k weer spamme
2822
Geplaatst: 14-05-13 15:45
XEefjuhX schreef:
Noah_Jane1 schreef:
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera lovemaylo - Robin Yape-Yanne Anke98-Anke Noah_Jane1 - Noah Jane XEefjuhX - Evy plovesb - Patricia Catzkillz - Julie AnneHorses - Anne
[/quote]
Set_Elkol
Geplaatst: 14-05-13 15:45
Ik meld me hier even, ik doe niet 'echt' zelf aan NH maar heb wel 2x een dag les gevolgd bij Janet Bos, 1x met mijn IJslander toen ik 11 was en 1x met mijn Arabier vorig jaar Ik ben zelf 22 jaar oud en heb een Arabische merrie van 12, ontzettend gevoelig en volgzaam dus het was erg leuk om een dagje paardentaal met haar te volgen bij Janet. Als ik het geld had zou ik vaker les bij haar volgen, ze woont ook nog eens vlakbij en ik ken haar zelf persoonlijk ook een klein beetje.
Ik kan hier deze week ook niet zoveel meepraten, heb erg drukte met examens en presentaties Vanavond wel weer een grondwerk les geven, dus dat is wel weer leuk *als het weer beter wordt *
Saab99
Geplaatst: 14-05-13 17:00
Citaat:
Tazziexxx - Natasja Hitch - Eveline Sodeletuut - Carmen verastar1 - Vera lovemaylo - Robin Yape-Yanne Anke98-Anke Noah_Jane1 - Noah Jane XEefjuhX - Evy plovesb - Patricia Catzkillz - Julie AnneHorses - Anne Borisje - Rianne saab99- Sabine