Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ronne schreef:meestal bij het gat van waalre of het bos achter het pannenkoekenhuis (weet niet hoe dat heet)
hee, ik zie nu dat jij daar ook in de buurt zit
Keer samen rijden?
jha ik rij daar inderdaat ook in de buurt:P ik rij meestal bij de hut van miepils aan dat bos staat mijn paardje ook dus das wel zo makkenlijk:P
StalDuijndam schreef:met me haflinger rij ik 1 x in de zoveel tijd zonder zadel en halster en 1 touw! en dan alle gangen inclusief rengalop! zo hard me paard dan kan met mij in de weg
heb ik ook geprobeert maar het probleem is dat mijn paard maar zelde in een rengelopje gaat meestal gaat hij niet harder ook al is de rest bijna uitzicht:P chrispy schreef:Ronne schreef:meestal bij het gat van waalre of het bos achter het pannenkoekenhuis (weet niet hoe dat heet)
hee, ik zie nu dat jij daar ook in de buurt zit
Keer samen rijden?
ohwkejjha ik rij daar inderdaat ook in de buurt:P ik rij meestal bij de hut van miepils aan dat bos staat mijn paardje ook dus das wel zo makkenlijk:P
maar we kunnen inderdaat wel een keertje samen rijden
woeliej schreef:in draf ben ik nooit gevallen. gallop heb ik tot nu toe nog niet echt aan gedurft..Mijn pony zit beroerd in de galop en mijn KWPN komt zeer beroerd terug waardoor je uit het zadel/van de rug word gekattepulteerd
En gezien mijn angst om te vallen.. Uh nee nog niet geprobeert

http://i122.photobucket.com/albums/o260 ... C06600.jpgwoeliej schreef:in draf ben ik nooit gevallen. gallop heb ik tot nu toe nog niet echt aan gedurft..Mijn pony zit beroerd in de galop en mijn KWPN komt zeer beroerd terug waardoor je uit het zadel/van de rug word gekattepulteerd
En gezien mijn angst om te vallen.. Uh nee nog niet geprobeert
maar jha was mijn fout 
chrispy schreef:StalDuijndam schreef:met me haflinger rij ik 1 x in de zoveel tijd zonder zadel en halster en 1 touw! en dan alle gangen inclusief rengalop! zo hard me paard dan kan met mij in de weg
een rengalopjeheb ik ook geprobeert maar het probleem is dat mijn paard maar zelde in een rengelopje gaat meestal gaat hij niet harder ook al is de rest bijna uitzicht:P
maar het klinkt wel lekker
simodi schreef:Vraagje: zijn jullie er eigenlijk vaak afgevallen toen je ook begon met draven zonder zadel?
(Om over galop maar te zwijgen ...)
maar als je hem door hebt is het wel zo fijn (A) 
mylittlejoy schreef:Ik reed met mijn merrie (die nu met pensioen is) de laatste maanden alleen nog maar zonder zadel. Heerlijke bosritjes gemaakt met alleen maar een hoepeltje om haar hals, helemaal geweldig.
Het laatste ritje heb ik een filmpje van gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=5zBxyWh4Wgg