[HK]Van nature huiskamertopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: [HK]Van nature huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 14:27

tja ik ben een echt avondmens maar een nachtdienst zou mij ook slopen denk ik.. overdag mn bed uit zien te komen, lukt me echt nooit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 14:40

Ik heb wel bijgelezen, maar het gaat voor mij echt te snel om overal op te reageren.

Twiggy2008 schreef:
Ik begin vaak enthousiast om vervolgens weer af te haken. Niets persoonlijks, hoor, maar ik hou het gewoon niet bij......

Dat heb ik dus ook. Van de HK-topics waar ik in heb meegedaan zit ik alleen nog in het Rattentopic, de rest is weer verwaterd omdat het te snel ging. Ik houd niet zo van half werk, ik wil dan ook alles goed kunnen volgen en fatsoenlijk kunnen reageren Knipoog

Maar ik ga gewoon een poging doen hier, ik zie wel hoe lang ik het volhoud Haha!

Bojangles, ook al zulke mooie Appaloosa's! En die sidepull vind ik ook helemaal geweldig, zoiets heb ik ook. (ik heb teveel bitloze hoofdstellen Bloos )

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 14:42

Hallo mensen,

Voorzichtig kom ik kijken Knipoog

Ik ben Antheman. VNA is toch een beetje mijn kindje, maar ik heb er nu weinig mee. Misschien is dit topic wel leuk Knipoog

Ik heb 2 ponies, een haflinger, genaamd Merrit en een Merens Andor.

De meeste mensen ken ik hier wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:46

Hoi Antheman Doei!

En nu is het ineens rustig hier Knipoog
Ik heb een lekker dagje achter de rug; vanmorgen mountainbiketocht gereden met mijn zusje. Niks mooier dan de morgenzon op de Veluwe, was echt een heerlijke rit. Daarna heeft mijn zusje mijn haar geverfd, ik heb voor het eerst sinds jaren geen rood haar meer Sigaar Het is nu heel donkerbruin met een paars/rode gloed, wel erg mooi.

Paard had vrij vandaag, die heb ik alleen even gevoerd. En vanavond lekker op de bank met Sex and the City the movie Haha!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:52

hoi hoi..

@ redpassion..Leuk he.. zon nieuw kleurtje in je haar.. moet ik binnenkort ook eens doen.. ik ben meestal ook rood..
Lijkt me echt heerlijk, wonen op de veluwe..

Ik heb net even gebruik gemaakt van het warme weer en pablo zijn gele staart weer omgetoverd tot een mooie witte.. verder nog even een kwartiertje grondwerk gedaan..
Ik vond het echt heerlijk buiten..

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:54

hier op bokt is het altijd rustig op zaterdag namiddag Lachen de meesten zijn dan denk'k naar de manege of naar hun paarden of andere dingen doen Lachen zeker met dit mooie weer Lachen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:57

Och, denk dat het met een weekje of zo wel rustig wordt in het topic om voor iedereen goed bij te houden. We moeten elkaar nu nog even leren kennen Haha!

Ik kom net terug uit Beilen met mijn nieuwe barefoor cheyenne dry-tec! Ben er zo blij mee Haha! Morgen meteen uitproberen op buitenrit. Heb er zin in!
Vandaag ook lekker les gehad, maar ben nu echt gesloopt. Vanavond nog verjaardag, maar wil veel liever meteen mn zadel uitproberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:59

@ FC: Het is zeker mooi wonen op de Veluwe Ja
Je kan hier ook goed verdwalen trouwens Clown

Het is inderdaad heerlijk buiten, en ik geloof dat het ook nog wel een paar dagen zo blijft (wel iets koeler, maar wel lekker zonnig).

@ Willeke: Daar zit wat in. Ik houd nooit echt bij wanneer het druk is, maar het lijkt wel zo te zijn dat anderen altijd online zijn als ik offline ben, ik moet altijd veel bijlezen Haha!

Edit: Leuk Rianne, een nieuw zadel! Wel foto's posten als je kan he Knipoog

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:02

@ rianne.. welke kleur heb je genomen, ik zou ook wel een foto willen zien..

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:03

De normale bruine versie, maar dan wel kunststof.
Foto van het zadel? Of op het paard Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:04

Beide Haha!

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:10

Hallo Lachen Ik ga even een beetje bijlezen.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:11

idd. allebei..
Ik heb zelf de randoll's gekocht, die bruine, omdat die wat korter is dan de barefoot..
pablo heeft maar een heel kort ruggetje.. hij is ook niet zo groot.. (ik ook niet gelukkig)
Ik ga hem er binnenkort eens een keertje opleggen.. dan kan ie er alvast een beetje aan wennen..

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:13

Ik ben heel benieuwd hoe hij zal vallen op alle paarden. Hoewel de ene een goed boomzadel heeft, dus hoeft die maar voor drie gebruikt te worden. Hij is wel een stuk stugger nog dan de testzadels die ik gehad heb.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:14

ik heb hier ook een randoll's zadel, maar 'k ga weer uitkijken naar een ander endurance zadel, want de pommel begint te smal te worden voor m'n paard Boos! En 'k raak vlug vermoeid in het zadel en het zakt scheef... Dus binnenkort gooi 'k em ook weer te koop hier op bokt denk 'k... Wel spijtig, want heb altijd graag gereden met het zadel. Maarja nu is casandra goed uitgegroeid en kan 'k een boomzadel op maat voor der kopen.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:17

@ willeke.. als pablo een jaar of zeven is wil ik voor hem ook een zadel op maat laten maken.. ik vind nu de pegasus heel erg mooi, maar over 4 jaar zijn er natuurlijk weer heel veel nieuwe zadels op de markt.. en mss bevalt de randoll's wel zo goed dat ik daar bij blijf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:18

Die van jou heeft dan toch ook dat VPS Rianne? Dat is stugger dan de oudere Barefoots zonder VPS. En sowieso is een nieuwe wat stugger.
Ik heb een Barefoot Cheyenne (oud model) en twee boomzadels (western en dressuur). Moet zeggen dat ik het meest boomloos rijd, bevalt toch wel erg goed.

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:19

@redpassion: Leuk dat je haar geverfd is!

@rianneH: Gefeliciteerd met je nieuwe zadel.

Ik kan die hk topics ook nooit bij houden, maar ik probeer het wel vaak maar dan word het toch steeds minder. Maar zo te horen hebben daar meer last van dus misschien dat het dit keer wel lukt. Tong uitsteken

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:22

Maar ik ga weer, ben aan het oppassen Haha!

Faxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:28

oeff, dit hier is amper bij te houden :|

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:29

RedPassion schreef:
Hoi Antheman Doei!

ik heb voor het eerst sinds jaren geen rood haar meer Sigaar Het is nu heel donkerbruin met een paars/rode gloed, wel erg mooi.

Hoi Haha!
Ik heb altijd rood haar Haha! Ik gebruik al 15 jaar henna. Bevalt me meer dan goed.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:45

RedPassion schreef:
Die van jou heeft dan toch ook dat VPS Rianne? Dat is stugger dan de oudere Barefoots zonder VPS. En sowieso is een nieuwe wat stugger.
Ik heb een Barefoot Cheyenne (oud model) en twee boomzadels (western en dressuur). Moet zeggen dat ik het meest boomloos rijd, bevalt toch wel erg goed.

Ja klopt. Maar die van mij is ook kunststof wat ook weer anders valt dan de nubuck. Die heb ik wel in het gebruikt gezien, en nog in geweldige goede conditie ondanks dat ze afgeragd zijn, maar kunststof ken ik alleen nieuw.

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:51

gaat echt snel hier

@RianneH
ik ben benieuwd naar de foto`s
en hoe je het zadel vind zitten.

ik ben vandaag voor het eerst met Chitto in het bos gewandeld.
hij vond het wel spannend, maar bleef relax en luisterde super.

ben druk geweest met me profiel er staan eindelijk weer foto`s in.

ik ken ook wat mensen hier
volgens mij ook van het nhforum

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:00

FitzChivalry schreef:
@ joviban.. ga je schilderen?

Ja, ik ben druk bezig met de buitenkant van mijn boerderijhuisje. Vandaag hebben twee schilders de voorkant van het huis en het zolderraam achter gedaan; alles wat hoger gaat dan mijn eigen trap, durf ik nl. niet. Bloos Haha!
En de rest deed en doe ik allemaal zelf. Ik moet hier en daar nog wat bijwerken en dan is het morgen of overmorgen helemaal klaar.
Geweldig, mijn huisje heeft een behoorlijke metamorfose ondergaan. Ik ben er ontzettend blij mee.

En wat is er nou mooier dan tijdens het verven ook nog van je paarden genieten die rond het huis lopen....! Knipoog

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:00

Antheman schreef:
RedPassion schreef:
Hoi Antheman Doei!

ik heb voor het eerst sinds jaren geen rood haar meer Sigaar Het is nu heel donkerbruin met een paars/rode gloed, wel erg mooi.

Hoi Haha!
Ik heb altijd rood haar Haha! Ik gebruik al 15 jaar henna. Bevalt me meer dan goed.

Ik gebruikte ook altijd henna, maar als ik op mijn werk mensen onder de douche moet doen (heel vochtige lucht) heb ik het idee dat het zo gek ruikt.. dus toch maar over op gewone verf.. ben nu bruin met rood..