Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Twiggy2008 schreef:Ik begin vaak enthousiast om vervolgens weer af te haken. Niets persoonlijks, hoor, maar ik hou het gewoon niet bij......

)

Het is nu heel donkerbruin met een paars/rode gloed, wel erg mooi.
de meesten zijn dan denk'k naar de manege of naar hun paarden of andere dingen doen
zeker met dit mooie weer

Morgen meteen uitproberen op buitenrit. Heb er zin in!

Ik ga even een beetje bijlezen.
En 'k raak vlug vermoeid in het zadel en het zakt scheef... Dus binnenkort gooi 'k em ook weer te koop hier op bokt denk 'k... Wel spijtig, want heb altijd graag gereden met het zadel. Maarja nu is casandra goed uitgegroeid en kan 'k een boomzadel op maat voor der kopen.
RedPassion schreef:Hoi Antheman![]()
ik heb voor het eerst sinds jaren geen rood haar meerHet is nu heel donkerbruin met een paars/rode gloed, wel erg mooi.
Ik gebruik al 15 jaar henna. Bevalt me meer dan goed. RedPassion schreef:Die van jou heeft dan toch ook dat VPS Rianne? Dat is stugger dan de oudere Barefoots zonder VPS. En sowieso is een nieuwe wat stugger.
Ik heb een Barefoot Cheyenne (oud model) en twee boomzadels (western en dressuur). Moet zeggen dat ik het meest boomloos rijd, bevalt toch wel erg goed.

FitzChivalry schreef:@ joviban.. ga je schilderen?
Antheman schreef:RedPassion schreef:Hoi Antheman![]()
ik heb voor het eerst sinds jaren geen rood haar meerHet is nu heel donkerbruin met een paars/rode gloed, wel erg mooi.
Hoi![]()
Ik heb altijd rood haarIk gebruik al 15 jaar henna. Bevalt me meer dan goed.