Ik ga weer even over
de steunsels zitten zeuren.
Ik denk nl dat de structuur van steunsels
TOCH anders is dan de hoefwand zelf.
De hoefwand heeft nl een
glazuurlaagje.Dat is bij Merrit goed te zien, bij hem rasp ik de flares aan de onderkant eraf. Dat is altijd "mat". Daarboven,waar ik niet heb geraspd, zie je overduidelijk glazuur, het glimt daar.
en is je al opgevallen dat het afgeraspte gedeelte na een paar dagen ook weer glimt?De hoefwand krijgt ook veel meer
zuurstof, want er is een relatief groot oppervlakte wat met zuurstof in contact kan komen.
De steunsels zitten ingeklemd in de zool. Er is maar een piepklein hoekje, dat dubbelgevouwen hoekje, wat met zuurstof in contact komt. Om de rest zit zool.
volgens mij neemt de hoefwand geen zuurstof opEn ik denk als laatste, dat de steunsels eerder met
vocht in aanraking komen. Het zit gewoon lager aan de grond, dus eerder water of modder eraan.
dat is misschien wel zo, maar als de pijpen van mijn spijkerbroek aan de onderkant in kontakt zijn gekomen met water is ook dat gedeelte nog steeds hetzelfde materiaal als de rest van de broek.Mijn conclusie is dat de structuur van steunsel niet hetzelfde is dan die van de hoewand zelf. De cellen zullen hetzelfde zijn en uit hetzelfde materiaal zijn opgebouwd, maar ik denk dat het in aanraking komt met andere stoffen, zoals zuurstof en water, en dat daardoor dus de structuur van steunsel TOCH anders is dan die vd hoefwand.
niet mee eens, kijk maar
Zo ,ik heb gesproken
Ik ook