Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerloos schreef:Wanneer hoor je dat?
Nammie schreef:Goeie dag , moes erg veel bijlezen...
Grappig , die verhalen over als je op zoek gaat naar een bepaald paard , en met totaal iets anders thuis komt , hebben vast wel meer mensen!
Ik was op zoek naar een ruin van ongeveer 7 a 8 jaar oud , die al wat kon , want ik kon niet paardrijden[kan ik nog steeds niet].
Hij moest wel ongeveer 170 cm zijn , want ik ben zelf 190 cm pffff
En waar kwam ik mee thuis? een hengst van twee van 150 cm![]()
En das Maike! Hij is wel geruint , maar dat had ik achteraf misschien niet moeten doen...
De paarden hebben het hier ook erg op de heupen , rennen , vliegen , en bokken als gekken! Zo gaaf om te zien he!!!!
Ik had nog willen vragen of het van het weer kwam , maar dat hadden jullie ook al geschreven![]()
En het mooie was , Maike deed mee! Staat stijf van de pijnstillers , maare zo gek as een deur!!
marina schreef:Tinkerloos schreef:Wanneer hoor je dat?
Kan wel een paar weken duren scholl kennende...
arno8 schreef:Ik zou wel alles willen weten van het verleden van mijn paarden. Dan snap je toch veel beter waarom ze soms opeens bang zijn voor bepaalde dingen. Maar ik kan me ook voorstellen dat je in tranen uitbarst als je in een keer het hele verleden hoort.
Jodemi schreef:Een kennis van mij heeft een haflinger van 1.43m en is zelf ook denk ik rond de 1.90m en niet zo heel licht...ahum. Dus ze maakte zich een beetje zorgen of ze wel kan rijden op een paardje van dat formaat. Volgens haar instructrice is het zo dat als het paard met het hoofd "omhoog"kan lopen dat het paard het aankan..
Citaat:Volgens haar instructrice is het zo dat als het paard met het hoofd "omhoog"kan lopen dat het paard het aankan..