ik ben een absolute nono met trailerladen (met paaarden in het algemeen overigens) dus van mij hoef je niets te verwachten, heb bovendien maar 1 functionerende arm, dus dat schiet al helemaal niet op, ben blij dat ik een automaat heb anders had ik geen auto kunnen rijden
Ik laad hem altijd in m'n eentje. Hulp vind ik tijdens het laden niks. Als ik zenuwachtig ben zet m'n moeder hem in de trailer. Dat is dan gewoon even makkelijker.
Weten jullie nog handige dingen voor op de trektocht? Dingen waar je niet zo gauw aan denkt
Panty of pantysokjes. Mocht Anouar een (slag)aderlijke bloeding krijgen onderweg, dan kun je deze afbinden. En een hoevenkrabber. En natuurlijk een mobieltje.
Len heb jij een printer? Wil jij ff de route uitprinten van jouw stal naar laag Soeren, mijn printer kan niet aan de laptop en op de pc heb ik geen i-net. mijn tomtom wil nog wel eens rare toeristische route geven
ik ga naar de paarden... ik hoop dat ik het droog houd ik had gewoon al vroeger moeten gaan maar ik dacht dat ik vandaag mijn touwhalster wel zou krijgen via de post maar nog niet
We hadden weer eens een discussie over wat er gezegt was. Ik zei A en mijn collega B, ik had echt gelijk maar werd gewoon gedwongen toe te geven omdat hij mijn meerder was. Daar pas ik dus voor
Als mijn verhuizing door gaat kan ik ze hier lekker laten stikken