Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
evitatinkle schreef:Wie gaat je helpen met trailerladen?
IMJ schreef:Jemig! Hoeven jullie niet te werken ofzo?Wat schrijven jullie de pagina's snel zeg vol zeg! Ik denk ook dat het een beetje in "ons " karakter zit om "lastige paarden" te houden. Mensen die er puur voor de sport of voor zichzelf meebezig zijn verkopen de handel gewoon en gaan op zoek naar het volgende dier die wel aan alle eisen voldoet. Met de mijne rij ik alleen in de polder. Heb zo veel ellende met buitenritten gehad dat ik echt het vertrouwen kwijt raakte (paardje los op snelweg
, voor vrachtwagens staan draaien, aan de kletter voor kleine shetjes die ineens achter heuveltjes vandaan komen, midden op vluchtheuvels op drukke wegen gaan staan en er niet meer af willen (als of ik er ooit op wilde?), spuitpoep van de stress...) Ik raakte echt volledig het vertrouwen kwijt
. Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik niet meer tegen het rijden op wil zien en de stress niet meer op ga zoeken, ook niet voor mijn paardje. Dus nu ben ik veel met smurf aan het polderritten maken en lekker hobbiën in de bak. En weetje? Ik heb er echt weer plezier in!