Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:
arno8 schreef:Ik geef zelf trouwens alleen maar hooi en ze hebben een liksteen... maar dat schijnt heel raar te zijn. Iedereen geeft toch wel iets bij, bijvoorbeeld een koek of wat brokken...
maar ja, zolang mijn paarden niet raar doen lijkt dit me wel prima.
Kun je niet rondvragen bij boeren in de buurt (waar 1 boer zit... zitten er meestal meer).
Ik heb hooi van het eigen weiland, maar dat is niet genoeg om de winter door te komen, dus koop ik straks bij.
Bij de boer aan de overkant kost een (3 jaar oud stinkend en rottend) pak hooi 5 euro. Een straat verder is er een boer die prima graszaadhooi heeft voor 1,50 euro.
Arabesk schreef:Morrie schreef:
wat kost dat ding?
Ik vind het een nogal fantasie loos paard. Dertien in een dozijn inteelt fok. Laat me raden KWPN van Jazz![]()
Zo lekker gesprek weer met mijn baas. Gelukkig kan ik tegenwoordig gezeik beter van me af laten glijden.
Faux schreef:
Rondvragen bij boeren in de buurt zal ik eens doen ja.Maar waar mijn moeder bang voor is, is dat als wij geen hooi meer halen bij de buurman, hij ook zegt van ja breng dan ook je mest maar ergens anders !
marina schreef:Pfff heb net terug zitten zoeken in de berichten van de oude eigenaresse van Giel, wat heeft die knol veel meegemaakt zeg. Hij is gewoon helemaal in elkaar gerost met beleren, arm arm dier. Ongelofelijk dat ik er nu zoveel mee kan, heb meteen weer meer respect voor mijn paardje gekregen..
(en ik snap nu ik alles terug lees niet meer dat ik er ooit aan begonnen ben)
arno8 schreef:Ik zou wel alles willen weten van het verleden van mijn paarden. Dan snap je toch veel beter waarom ze soms opeens bang zijn voor bepaalde dingen. Maar ik kan me ook voorstellen dat je in tranen uitbarst als je in een keer het hele verleden hoort.
Boehoeeee..... ik zie hier de zon achter een flat ondergaan.... dat was het daglicht weer voor vandaag...