Nu was weer de rem kwijt en ze schok van dingen waar ze normaal zo langs loopt enz enz
Dus vanaf morgen gaan we weer grondwerk doen en longeren en hopelijk eind van de week weer een zadel erop

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pony25 schreef:Na vandaag weet ik het zeker Shy en ik gaan weer terug naar af.
Nu was weer de rem kwijt en ze schok van dingen waar ze normaal zo langs loopt enz enz
Dus vanaf morgen gaan we weer grondwerk doen en longeren en hopelijk eind van de week weer een zadel erop
smurf schreef:
Ik ging net even op zoek naar een andere stalbroek, degenen die ik de hele winter al aanheb zakt van m'n kont en gaat stuk en *voila* ik paste weer in een spijkerbroek die ik 3 jaar geleden toen ik in Baarle Nassau werkte altijd aan had, al het hongeren en vieze groenten eten heeft toch nut gehad dus!!!!
smurf schreef:Ik heb je little ponij in z'n hok gezet hoor, we hebben onderweg gezellig met elkaar "gepraat"
Jovarna schreef:pony25, vergeet niet dat het behoorlijk waaide vandaag. Sommige paarden worden daar erg onrustig van. En ook kan het mede veroorzaakt worden door de vorm en stand van de oren van sommige paarden, dat als het erg hard waait, dat ze dan een soort van suis in de oren krijgen, wat ze vervolgens erg onrustig maakt.
Dus wanhoop niet en heb begrip!![]()
evitatinkle schreef:hoezo weer terug naar af? Wat ga je dan doen zodat er aan het eind van de week weer een zadel op kan?
smurf schreef:...ik paste weer in een spijkerbroek die ik 3 jaar geleden toen ik in Baarle Nassau werkte altijd aan had, al het hongeren en vieze groenten eten heeft toch nut gehad dus!!!!
Citaat:soms ook per ongeluk in de hooiberg...