Arabesk schreef:Met weer een nieuwe vlam. De texelse is afgeserveerd, te bazig. Maar hij heeft alweer een brief naar een ander dametje geschrevenGoed dit is wel ff heel offtopic
hele foute smiley gevonden:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Met weer een nieuwe vlam. De texelse is afgeserveerd, te bazig. Maar hij heeft alweer een brief naar een ander dametje geschrevenGoed dit is wel ff heel offtopic
Arabesk schreef:Oh Ant wat rot voor je, echt rot! Verdorie zeg, het ging net zo lekker.... *digitale aai over je bol*
opala schreef:Een paard is geen fiets. Herinner je nog mijn verhaal dat Oop op hol sloeg. Heb toen een tijd gehad, dat ik niet lekker meer reed, bang voor een herhaling. Met de tijd heb ik ervaren dat het echt een incident betrof en sindsdien zijn we weer een team. Moraal van het verhaal: aldoende bouw je weer zelfvertrouwen op.
Mijn ervaring met weigergedrag is, dit niet te bestraffen. Je paard wil op dat moment geleid worden, groot dier, klein hartje. Ik ging dan Oop voor en bij mij igg heeft het die keren prima gewerkt. Soms vindt ze dingen nog hartstikke eng, maar op den duur gaat ze er toch langs.
Nu al weidegang machtig toch.
Antheman schreef:Hij doet veel op dezelfde plek.
Soms vervelend, maar soms ook voorspelbaar.
Als ik daar de volgende keer weer ga rijden, stap ik dat stukje maar even af.
Arabesk schreef:Antheman schreef:Hij doet veel op dezelfde plek.
Als ik daar de volgende keer weer ga rijden, stap ik dat stukje maar even af.
Heel verstandig. Sommige mensen zeggen dat ze dan juist bang worden omdat jij afstapt maar daar geloof ik zelf niet in. En al was het zo, je eigen veiligheid gaat tóch voor!!
Citaat:Volgens mij groeien steunsels harder naarmate de hoeven gezonder worden.
Ze krijgen dan meer voedingsstoffen en er is een toenemende werking van het hoefmechanisme.
Gewoon gelijk houden met de zool, dan is er niets aan de hand.
Laat je ze staan, dan zullen ze pijn gaan veroorzaken in de hielen.
Antheman schreef:Hij doet veel op dezelfde plek.
Margreet schreef:Verder heb ik in tijden niet zo'n k*tavond gehad als nu, maar dat is even persoonlijk. Ga voorlopig niet naar bed, want ik doe toch geen oog dicht.
Margreet schreef:Oh jawel, gaat wel weer over. Maar heeft wel even tijd nodig.