Wicky schreef:Dani199764 schreef:Ik heb GEEN verstand van parelli, maar als iemand met mijn paard om zou gaan zoals dat paard in de openingspost mag die meteen vertrekken. Wat een onduidelijk geklooi op dat filmpje zeg, ziet er niet vriendelijk uit
Zonder de aanleiding te weten, of zonder zicht te hebben op het doel van wat je ziet, mag je volledige conclusies trekken? Da's ook gelijk waarom Cassidy in de ogen van CharleyT "en zeker arrogantie" heeft, na 102 pagina's komt er gewoon weer een radijsje op de proppen. Ik hou niet van radijsjes, ik heb het niet in me om 102 pagina's mezelf te verduidelijken en onderbouwd uit te leggen waarom. Ik kom niet verder als "gooi op slot dit topic voor er weer een radijs opduikt met een ongefundeerde mening, die zonder verder te denken dan het loof lang is schrijft dat wat ze (of hij, is radijs mannelijk?) ziet ""fout!" is".
Cassidy verdient in dit topic een medaille, maar op z'n minst![]()
![]()
(driewerf hulde)
Ik zeg toch ook dat ik geen verstand heb van parelli, zou alleen niet willen dat iemand zo met mijn paard omgaat voor welk doel dan ook, gelukkig heb ik vrije keuze in wie er met mijn paard om gaat en deze persoon zal dat dus niet zijn, of dit nou goed bedoeld is of niet, vind het er gewoon niet uit zien. Zeg dus niet dat het fout is, want heb er geen verstand van, maar nuttig of niet, ik geloof dat er ook wel andere manieren zijn voor een goede opvoeding van je paard.
Ik trek geen conclusie ik geef MIJN mening, en heb niet gevraagd om nog een uitleg om iets te verduidelijken of onderbouwen, die hoef je dus ook niet te geven.