ara zit haar zonden te overdenken, nu, als ze terugkomt is haar knol door van nassau rondom op speciaal beslag gezet...... als resultaat van deze 24 uur reflectie op haar zonden
ik moet om 2 uur naar de apotheek en jawel hoor, je raadt het al: het regent
Jullie moeten eens kijken bij forumzaken en dan het topic over bans en waarschuwingen. Daar staat Ara bij, met de reden waarom ze spamt. Daar noemen ze zelf de site. Over spammen gesproken Wel vreemd dat je met hoofcare wel mag spammen en met "de site die niet genoemt mag worden" niet.
hoe zou de maker van de site die niet genoemd mag worden het vinden als hij hoort dat er hier mensen geband worden omdat zij de site die niet genoemd mag worden, noemen.... *pff* wat een constructie*
dan wordt het wel rustig hier... Misschien moeten we alle sites die niet genoemd mogen worden ook maar in ons onderschrift zetten. Blijkbaar is dat niet spammen...
je mag maar 1 site spammen hier, de site van de sponsors van Bokt
kom ik bij de apotheek, jawel hoor, ligt het aan de andere kant van het dorp in de andere apotheek: vervangende HA..... snapt het niet zo goed, het staat goed in de computer. Moet ik morgen wéér naar de apotheek, dan ligt het hier *zucht* hoe moeilijk kan het zijn allemaal. Nog een nacht niet slapen dus omdat ik geen lucht heb, maakt het uit, het is toch vakantie!
Kij, daarom is het handig elkaars email/msn te hebben, voor als Bokt dood gaat of als we allemaal een ban krijgen.....
't wordt nog es wat met m'n msn lijstje, m'n leerlingen vinden het altijd zo zielug dat ik geen vrienden heb, zij hebben altijd honderden mensen op msn in hun lijstje staan msn is geblokkeerd bij on sop school, maar de leerlingen weten 101 manieren om er desondanks toch op te komen
hebben jullie dit ook wel eens: er wordt gebeld op je vaste telefoon, je kijkt: geen nummer in het venster, je neemt op en er wordt neergelegd..... ik denk altijd dat het dan m'n ex is om te checken of ik thuis ben, doodeng... net weer 3 x achter elkaar....
he bah.. Hier heb ik het nog nooit gehad, maar toen ik nog bij mijn ouders woonde wel... soms hadden we geluk en vergaten ze de nummermelder uit te zetten, kon je tenminste terug bellen (en ophangen)