katiavl schreef:Precies of naturals extra op bokt vervolgd worden jah echt
tel het aantal 'naturals' in dit topic en het aantal 'normals'

Dressuurruiters vliegen over het algemeen ook niet af op western-topics

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
katiavl schreef:Precies of naturals extra op bokt vervolgd worden jah echt
Visconti schreef:@Ariebombarie: je hebt hem helemaal doorWe pakken de voordelen van de natuur als het ons uitkomt, (of beter gezegd als het mogelijk is met het paard en het paard zich er goed bij voelt) wil dat niet dan zijn er gelukkig nog altijd normals die ingewikkelde dingen hebben uitgevonden waardoor het toch nog goed kan komen met het paard
Ariebombarie schreef:o en ik ben een abnormal, geen normal en ook geen naturalkan dat ook?
![]()
Arabesk schreef:katiavl schreef:Precies of naturals extra op bokt vervolgd worden jah echt
tel het aantal 'naturals' in dit topic en het aantal 'normals'
![]()
Dressuurruiters vliegen over het algemeen ook niet af op western-topics
Ariebombarie schreef:ik vind de wijze waarop jij je giraf vervoert ook niet echt natural eigenlijk ter (in zo'n ingewikkeld ding dat een normal uitgevonden heeft![]()
) ..... doe daar eens ff wat aan wil je...
terorita schreef:zie in de westernsport, nog enigsinds een gelijkenis, met "normale" ruiters
terorita schreef:Ariebombarie schreef:ik vind de wijze waarop jij je giraf vervoert ook niet echt natural eigenlijk ter (in zo'n ingewikkeld ding dat een normal uitgevonden heeft![]()
) ..... doe daar eens ff wat aan wil je...
dat heeft temaken met .........luchtdoorstroomventilatietelescoopsysteem...
oftewel als ie binnen zit...krijgt ie gebrek aan asem
dowie schreef:ik vind het gewoon irritant dat naturals vaak zo jammer doen tegen "gewone" ruiters jullie waren eerst toch ook 'normaal' zogezegd dit geld niet voor iedereen hoor ik scheer niemand over 1 kam
Nadya schreef:dowie schreef:ik vind het gewoon irritant dat naturals vaak zo jammer doen tegen "gewone" ruiters jullie waren eerst toch ook 'normaal' zogezegd dit geld niet voor iedereen hoor ik scheer niemand over 1 kam
Tja, wat Visconti al zei, andersom gebeurt het net zo. Tegenwoordig trek ik me echter niets meer aan van 'gewone' ruiters en doe lekker mijn eigen ding met mijn eigen paard. En dat sommige mensen er niets van snappen, is echt niet mijn probleem. Ik vind het veel belangrijker dat mijn paard gelukkig is buiten, gezond is en dat we samen plezier hebben. En wat anderen vinden die niet snappen hoe ik met mijn paard omga en wat ik hem gun......![]()
![]()
Nadya schreef:Ik vind het veel belangrijker dat mijn paard gelukkig is buiten, gezond is en dat we samen plezier hebben.
Ariebombarie schreef:Nadya schreef:Ik vind het veel belangrijker dat mijn paard gelukkig is buiten, gezond is en dat we samen plezier hebben.
Eh... het lijkt me dat 'de normals' dat ook het belangrijkste vinden
De wijze van aanpak verschilt gewoonIk vind niet het 1 beter dan het ander
EDIT: naturals vinden (wat nu op mij over komt
) alleen de natural manier het enige juiste... MAar vervolgens wel komen opdraven met een regendeken, dat is me te krom
Ariebombarie schreef:Nadya schreef:Ik vind het veel belangrijker dat mijn paard gelukkig is buiten, gezond is en dat we samen plezier hebben.
Eh... het lijkt me dat 'de normals' dat ook het belangrijkste vinden
De wijze van aanpak verschilt gewoonIk vind niet het 1 beter dan het ander
EDIT: naturals vinden (wat nu op mij over komt
) alleen de natural manier het enige juiste... MAar vervolgens wel komen opdraven met een regendeken, dat is me te krom