Enne, als jullie gewoon vaker offtopic gaan verhuist dit topic vanzelf naar de HK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Huertecilla schreef:Speciaal voor Bandida http://www.stoa.org/trajan/ al zal die deze site vást al kennen.
Bandida schreef:Hoe heten die Spaanse soort van volledige-been-chaps ook weer? Ik had graag een paar volledig zwarte gehad, met liefst veel franjels er aan.
Bandida schreef:Dan nog een klassiek zwart jasje voor er bij.
Huertecilla schreef:Onder meer 'zahones'. Zijn hier in de directe omgeving te koop hoor. Zijn prachtige kunstwerkjes van vakmanschap bij. Kosten echter wel een vermógen.
Bandida schreef:Die goedkopere is dan weer niet zo sjiek..
Bandida schreef:Lieve help, 500 € voor een zahon is me toch wat te veel. Heb nog eens goed aan het varken geschud, maar helaas![]()
katiavl schreef:Ligt dat onbegrip aan de mensen?
Of aan je eigen door al op voorhand te denken dat je niet geaccepteerd gaat worden en afzet van de rest![]()
Begin bij jezelf![]()
Want aan jou uitleg gaat al zoveel verkeerd, geaccepteerd worden door enkel merk kledij te dragen is gewoon....
Een prins in een vuilzak is nog altijd een prins
Een gewone man met slechte bedoelingen, in de meest mooie garderobe. Zal helaas een gewone man blijven.
Huertecilla schreef:Bandida schreef:Lieve help, 500 € voor een zahon is me toch wat te veel. Heb nog eens goed aan het varken geschud, maar helaas![]()
Schudt eens aan de ridder![]()
HC
Huertecilla schreef:Schudt eens aan de ridder![]()
Bandida schreef:Misschien moet ik eens aan een reserveridder komen schudden op een berg in de buurt van Trabuco, ...
IcePrincess schreef:Ze vallen trouwens wel allemaal groot uit, een 36 hangt meteen op de grond, moet echt een 32 maken wil die mooi passen, en zo verschikkelijk mager ben ik ook weer niet
_angela_ schreef:amerikaanse maten zijn idd echt anders. Volgens mij doen ze dat omdat het zo nog lijkt dat ze enigzins een normale maat hebben....