Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
marina schreef:In navolging van dat andere topic: Ik vind het zo apart dat boomloos telkens in het rijtje van de naturals wordt geplaatst. Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken??
marina schreef:In navolging van dat andere topic: Ik vind het zo apart dat boomloos telkens in het rijtje van de naturals wordt geplaatst. Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken??
marina schreef:@AM: ik ben erg benieuwd hoe de boom weer gaat bevallen, met opstijgen is giel soms lastiger als dat hij was met de BF, maar met rijden loopt hij echt 10 keer beter!
Lenneke_ schreef:Maar wanneer ben je nu eigelijk 'natural'
Ik heb geen boomloos zadel meer en rij wedstrijden, dus eigelijk ben ik maar een halve 'natural'
Antheman schreef:marina schreef:@AM: ik ben erg benieuwd hoe de boom weer gaat bevallen, met opstijgen is giel soms lastiger als dat hij was met de BF, maar met rijden loopt hij echt 10 keer beter!
En daar gaat het toch om? Dat je paard beter loopt?
Ben de draad kwijt, geen Pegaso, geen Massimo, wat heb je nu besteld?
Heb je mijn paarse spook trouwens al gezien?
marina schreef:Ja de trail versie, mooie brede kussens, echt geweldig. Hoewel ik nog steeds twijfel of het de beste keus voor de lange termijn is, maar dat zal de tijd leren
evita_ schreef:zie, we vinden ons geen van allen extreme naturals...waarom worden we dan wel zo afgeschetst?? Toch vallen we in een bepaald hokje, want ik voel me tussen jullie wel 'thuis' en tussen 'who's name who shall not be mentioned' niet.
evita_ schreef:arno, je zou niet reageren trouwens
evita_ schreef:zie, we vinden ons geen van allen extreme naturals...waarom worden we dan wel zo afgeschetst?? Toch vallen we in een bepaald hokje, want ik voel me tussen jullie wel 'thuis' en tussen 'who's name who shall not be mentioned' niet.