Film af en het wordt licht buiten...iedereen slaapt hier, behalve mijn collega en ik....kl*tebaan! Blij dat ik maandag weer gewoon naar mijn kantoortje mag...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienke07 schreef:...ik weet...heb de discussie op HN ook gevolgd....'t is wat, zo'n meissie...sneu hoor... Eerst op HN en nu hier....
Arabesk schreef:Ja inderdaad. ik heb ook al drie keer mijn reactie aangepast omdat ik heeeeeeeel boos werd....![]()
gelukkig ben ik de hele dag weg...
nienke07 schreef:*GAAP*
Film af en het wordt licht buiten...iedereen slaapt hier, behalve mijn collega en ik....kl*tebaan! Blij dat ik maandag weer gewoon naar mijn kantoortje mag...
Antheman schreef:kinke, als ik achter mijn eigen PC zit, zal ik mijn Bokjes foto er nog eens opzetten
Kinke schreef:Antheman schreef:kinke, als ik achter mijn eigen PC zit, zal ik mijn Bokjes foto er nog eens opzetten
Thanx Ant!
We weten toch al hoe het met dat "andere" topic verdergaat? Ruzie, nog meer ruzie....gaat giga uit de hand lopen en dan komt er een slotje op.
Ik heb toch maar even gereageerd, tenminste, ik heb gevraagd om hoeffoto's van d'r knollie. Ben heel erg benieuwd of ze die heeft gemaakt en hoe het eruit ziet allemaal.
smurf schreef:hopelijk is Ara al weg, want ikdenk dat ze beter maar niet meer kan reageren daar........![]()
Zal ik Morries hoevensite er eens op knallen, kijken wat ze daar voor commentaar op hebben.... ik kan het al wel vast opsommen hier
Kinke schreef: