De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke07

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 07:23

*GAAP*
Film af en het wordt licht buiten...iedereen slaapt hier, behalve mijn collega en ik....kl*tebaan! Blij dat ik maandag weer gewoon naar mijn kantoortje mag... Knipoog

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 09:35

*gaapgaap*
Nou ja...viel achteraf dan toch weer mee...nacht is alweer voorbij! Nu ff tukkie doen...tot vanmiddag!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:01

nienke07 schreef:
...ik weet...heb de discussie op HN ook gevolgd....'t is wat, zo'n meissie...sneu hoor... Eerst op HN en nu hier....

Ik heb m daar maar half gevolgd. Maar wel goed dat jij meteen de eerste post hebt neergezet Haha! .

Nienke wat doe je zo'n hele nacht? Verveel je je niet heel erg??

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:05

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:07

Ja ik heb al gepost, krijg al hoofdpijn ervan, dit gaat de ijzervreters ook weer aantrekken vrees ik. Binnen no time hebben we weer herrie daar denk ik.....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:18

Oh kreun dit gaat echt heftig worden, ik heb HN gelezen, kennelijk kreeg TS daar te weinig gehoor, dus komt ze hier verhaal halen....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:37

ik denk dat je beter even op je handen kan gaan zitten Ara, en niets meer posten in dat topic.... iets zegt me dat dat verstandiger is... ik heb al 3 x een reactie getypt en toch maar weer weggeklikt.....
als je teveel in the picture lopot, checken z eje berichten en voor je het weet zitten ze hier met modder te gooien.....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:38

Ja inderdaad. ik heb ook al drie keer mijn reactie aangepast omdat ik heeeeeeeel boos werd.... Boos!

gelukkig ben ik de hele dag weg...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:42

Gewoon niet op reageren. Ze heeft het zelf gedaan en probeerd nu op alle mogelijke manieren haar schuldgevoel iemand anders in de schoenen te schuiven. Bij HN is ze als een beest te keer gegaan en nu probeert ze hier hetzelfde. En dat is natuurlijk koren op de molen van de ijzervreters.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 11:51

Over dat topic: ik lees ALLES op HN. Ik post ook als ik dat nodig vind. Ik heb de TS direct gewaarschuwd een bekwame NB er erbij te halen. nou verwacht ik niet dat ze naar me luistert hoor. Maar er zijn meerdere mensen geweest die hetzelfde hebben gedaan!
Tja, en als je dan gaat Strasseren en de leefomstandigheden van je paard zijn verrre van ideaal, Boos! En dan is de cursus Hoefnatuuurlijk inene de gebeten pisang. Terwijl de Strasserdame net een maand van het erf afwas. Je kunt dingen oook de tijd geven natuurlijk.

Nee, heel erg fout wat ze daar doet Boos!

Ze moet echt hand in eigen boezem steken, dit is echt niet fair wat ze doet , zoveel modder smijten

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 11:52

Arabesk schreef:
Ja inderdaad. ik heb ook al drie keer mijn reactie aangepast omdat ik heeeeeeeel boos werd.... Boos!

gelukkig ben ik de hele dag weg...

Lekker gegeten met je Chinees Vork ??

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 11:53

nienke07 schreef:
*GAAP*
Film af en het wordt licht buiten...iedereen slaapt hier, behalve mijn collega en ik....kl*tebaan! Blij dat ik maandag weer gewoon naar mijn kantoortje mag... Knipoog

Heb je een nachtdienst gedraaid?

kinke, als ik achter mijn eigen PC zit, zal ik mijn Bokjes foto er nog eens opzetten Haha!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:03

Antheman schreef:
kinke, als ik achter mijn eigen PC zit, zal ik mijn Bokjes foto er nog eens opzetten Haha!

Thanx Ant!
We weten toch al hoe het met dat "andere" topic verdergaat? Ruzie, nog meer ruzie....gaat giga uit de hand lopen en dan komt er een slotje op.
Ik heb toch maar even gereageerd, tenminste, ik heb gevraagd om hoeffoto's van d'r knollie. Ben heel erg benieuwd of ze die heeft gemaakt en hoe het eruit ziet allemaal.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 12:07

Kinke schreef:
Antheman schreef:

Thanx Ant!
We weten toch al hoe het met dat "andere" topic verdergaat? Ruzie, nog meer ruzie....gaat giga uit de hand lopen en dan komt er een slotje op.
Ik heb toch maar even gereageerd, tenminste, ik heb gevraagd om hoeffoto's van d'r knollie. Ben heel erg benieuwd of ze die heeft gemaakt en hoe het eruit ziet allemaal.

die heeft ze wel op haar website gehad, maar ik begreep dat ze dat allemaal weer ging verwijderen.
Denk dat jouw reactie de enige goede is. Hoewel, dan gaan de ijzervreters natuurlijk weer roepen dat de SMID een minkukel is enzo.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:13

Ik heb nooit op haar website gekeken....'k ga es ff kijken of ik daar nog iets van kan vinden. Toch wel raar, als ik zo overtuigd was van mn gelijk dan zou ik zeker plaatjes laten zien Knipoog
Kan me voorstellen dat je je giga ellendig voelt als je paard slecht loopt, heb zelf ook een x-aantal uurtjes de slaap niet kunnen vatten toen Kinke hoefbevangen was, maar zou mezelf zeker de schuld geven als zoiets door mn eigen stomme fout(en) was ontstaan.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 12:23

tuurlijk Kinke, denk je niet dat ik mezelf al vaak de schuld heb gegeven dat Andor momenteel niet te berijden is?

Vreselijk! Ik vind het wel een goede eigenschap om net zo lang door te zoeken totdat je weet dat je alles gedaan hebt wat je kon en vervelende dingen hebt uitgeschakeld.

Maar : om met mijn tante te citeren: het is wel een erge vrouwenkwaal om de oorzaak altijd maar weer bij jezelf te zoeken. Op een gegeven moment is dat klaar! Ik heb alles gedaan en ik heb hem niet zodanig bereden dat ik er nu niet meer op kan.

Nu mogen anderen bedenken hoe hij weer beter kan worden.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:24

'k heb de foto's gevonden en ik zie zo eigenlijk niets wat mij b.v. zou doen besluiten om te laten strasseren. Ik vind die voeten na de natuurlijke bekappingen helemaal niet zo slecht (maar ben ook geen expert)
Ara, je krijgt ervan langs n.a.v. je hoeffoto!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:26

hopelijk is Ara al weg, want ikdenk dat ze beter maar niet meer kan reageren daar........ Cool

Zal ik Morries hoevensite er eens op knallen, kijken wat ze daar voor commentaar op hebben.... ik kan het al wel vast opsommen hier Clown

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 12:35

smurf schreef:
hopelijk is Ara al weg, want ikdenk dat ze beter maar niet meer kan reageren daar........ Cool

Zal ik Morries hoevensite er eens op knallen, kijken wat ze daar voor commentaar op hebben.... ik kan het al wel vast opsommen hier Clown

doe maar niet hoor!!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:59

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 13:17

Kinke schreef:
Kinke heeft zaterdag weer haar manicure gehad Haha!
http://www.mijnalbum.nl/Album=7E678BKZ

schrik toch een beetje van alle groeiringen kinke

hij is nu helemaal van de bevangenheid af?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:36

ja, erg hè? Volgens mij is het bij haar sowieso op een extreme manier verlopen. Van 's morgens nog als een trein gaan tot 's middags bijna geen stap meer kunnen verzetten. Dan toch nog 2 dagen 2 veeartsen voor de gek houden en geen gevoeligheid in de hoeven tonen tot naar de kliniek in Emmeloord en na het daar onder timmeren van open teen ijzers met zolen weer lopen als een trein. Achteraf biechtte Van Muiswinkel (Emmeloord) bij de laatste controle op dat hij Kinke eigenlijk geen kans op herstel gaf.
Sindsdien gaat het heel goed, en sinds de bekapping van 5 weken geleden en die van gisteren loopt ze weer echt als vanouds Ja

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:50

'k heb toch maar even gereageerd in medisch.
Volgens mij ben ik toch heel netjes gebleven.....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:33

Nick is inmiddels gearriveerd op het topic van Esther en ook hij heeft het netjes gehouden (vind ik Clown ), maar ik ken het hele verhaal, dat zal wel schelen denk ik

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 15:04

Even een vraagje hier;
kennen jullie een osteopaat die paarden behandelt? En/of hebben jullie er ervaring mee? En hoe beviel het/ wat deed ie precies? En hoe heet ie/waar zit ie/ wat kost dat enz. enz. enz.

(leuk dat topic trouwens, hihi! }> )