Zidore schreef:Weet iemand eigenlijk waar je kunt meten wat voor type brain-paard het beste bij jezelf past? (dit ivm de toekomstige aanschaf nieuw paard)![]()
![]()
!
Dit zou ik ook handig vinden. En dan ook graag meteen de tip over hoe je dat paard dan snel kan herkennen.
Het alles in de mond nemen herken ik meer van mijn LBE's. Alhoewel 1 LBI het ook wel eens doet.
Mijn 8-jarige IJslanderruin begint meer en meer zijn eigen karakter te tonen nu hij volwassen is. Hartstikke goed, maar ook zo confronterend voor mij! Kees, zoals iedereen hem noemt, houdt ontzettend van een potje crossen, maar dan wel alleen wanneer hij daar zin in heeft. En dat is niet zo vaak als ik soms wel zou willen
Hij houdt niet van bakwerk en gaat dan het liefst zo langzaaaaam mogelijk en alleen op buitenrit vindt hij ook maar zo-zo (wederom met bijbehorend sloftempo). Het eeuwig consequent zijn (de 'standaardoplossing' geen reactie op been = tik) werkt steeds minder goed en levert steeds meer het gevoel op dat ik alleen nog rijd voor mijn eigen plezier.
meer leren over deze (wondere) wereld.
die doet echt niet moeilijk
hihi
met 4,5 jaarige leeftijd. Hij word dit jaar 8.