Hij staat wel op mijn hyves.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ilegra schreef:Ik heb vroeger altijd zonder zadel gereden omdat ik geen zadel had.
Alleen het er op komen dat was wat lastig (paard van 1.66).
Ik vond het heerlijk en heb ook mega lange ritten met mijn Gelderse gemaakt.
Pas later toen ik al 3 jaar met haar reed heb ik een zadel kunnen kopen.
Ik reed haar ondanks dat ik een zadel had de laatste tijd toch wel weer vaak zonder zadel.
Het is gewoon heerlijk dat je directe contact hebt met je paard.
Overigens leer je gewoon veel beter te zitten zonder zadel.
Ik kan heel goed doorziten zonder zadel en zit dan goed stil maar met een zadel is het een ramp.
Oja ze was hier drachtig![]()
Helaas heb ik haar op 19 jarige leeftijd moeten laten inslapen (is bijna 4 weken geleden) en de Gelderse waar ik nu vooral mee rijdt durf ik niet zonder zadel te rijden.
Die bokt nog al venijnig
Bodan schreef:ik rijd naja stap al een paar maanden zonder zadel, alleen ik heb zo slechte evenwicht.
Na een paar pasjes draf lig ik er bijna af... Hoe blijven jullie zo netjes zitten?
Vind het heerlijk hoor zonder rijden, maar kan het helaas niet.
Bodan schreef:ik rijd naja stap al een paar maanden zonder zadel, alleen ik heb zo slechte evenwicht.
Na een paar pasjes draf lig ik er bijna af... Hoe blijven jullie zo netjes zitten?
Vind het heerlijk hoor zonder rijden, maar kan het helaas niet.
Ilegra schreef:Fransis dank je.
Ik vond het heerlijk om ze te rijden maar met mijn huidige merrie hoef ik dat niet te proberen want die gooit mij iets te hoog op.
), had een veel te hoge schoft en toen durfde ik het ook gewoon nog niet.
bevalt echt prima en ook bitloos trouwens is echt heerlijk . ik zal binnen kort een keertje foto's maken

Je vind toch steun op iets ipv op jezelf. Ach ik kan dr ook niet over meepraten. Ben er ooit een keer gewoon zonder zadel opgestapt en rijden maar. Merkte toen meteen dat ik beter bleef zitten dan ik ooit met een zadel heb gehad.
dus das wel lekker en sinds dien ben ik er een beetje verslaafd aan (A)