Rechtrichten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waratje

Re: Rechtrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:24

Arabesk schreef:
kan die peperdure deken niet even wachten?

Bij een exceempaard kan een deken niet wachten...... (maar peperduur valt nog wel mee als je wat zoekt)

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 09:50

Arabesk schreef:

Nee, hij heeft zomereczeem. Hij schuurt zichzelf helemaal kapot, echt tot bloedens toe en hij houd geen manen of staart meer over.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 09:51

Waratje schreef:
Arabesk schreef:

Bij een exceempaard kan een deken niet wachten...... (maar peperduur valt nog wel mee als je wat zoekt)

Alle goedkope dekens passen hem niet, die zijn gemaakt voor rijpaarden, en ik heb meer een boerenknol Nagelbijten / Gniffelen
De boett deken die ik moet hebben kost 209,50 euro, en dat vind ik peperduur ja Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:18

Arabesk schreef:

wat is dat nouvoor domme opmerking Rolleyes
bij een exceempaard moet je niet wachten maar zo snel mogelijk deken erop leggen Ja

ts idd les nemen zoals al gezegt Ja maargoed als je daar nu geen geld voor hebt houd het op natuurlijk Knipoog

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:21

Ik zie dat je op de grond meteen bent begonnen met wijken? Dat lijkt me niet echt handig. Tis vrij logisch dat-ie dat nog niet kan naar links. Ik zou beginnen met stelling vragen naar beide kanten. En daarna inbuigen naar beiden kanten zover als mogelijk is. Heel belangrijk: Zorg dat oren en neus op 1 verticale lijn blijven, hij mag z'n hoofd niet kantelen. Doet-ie dat wel, buig dan ietsjes minder, zó dat z'n hoofd weer recht is. Dit kan je zowel op de grond als onder zadel doen. Verder zou ik ook op de schoudervoor en schouderbinnenwaarts (als je schoudervoor helemaal beheerst) gaan oefenen. Het zal best lastig gaan op links waarschijnlijk, maar uiteindelijk komt dat goed. Verder kan ik je echt aanbevelen les te nemen. Je hoeft niet eens elke week les, maar eens in de maand bv, en dat je dan oefeningen meekrijgt is ook al mooi meegenomen.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 11:57

Ok, dankjewel!