Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De vraag was eigenlijk: Is er misschien een reden [voor hoever jullie dat kunnen zien] waarom hij dan juist bij zulke dingen wél zo raar doet?
Ik krijg 'm niet van me weg, ook niet met de zweep. Hij blijft met zijn hoofd naar me toe gericht staan en draait dus alleen maar om z'n as. Maargoed, dat's weer een heel anders verhaalxSwanHeart schreef:Met longeren gaat het al misIk krijg 'm niet van me weg, ook niet met de zweep. Hij blijft met zijn hoofd naar me toe gericht staan en draait dus alleen maar om z'n as. Maargoed, dat's weer een heel anders verhaal
Oké, nu gaan jullie me volgens mij echt héel dom vinden...

Maar ik krijg 'm niet bij me weg, dat is eigenlijk het grootste probleem

Als je op deze wijze doorgaat zal dit ook consequenties onder het zadel hebben.
Nou je 't zegt lijkt 't er wel verdacht veel op idd
_likepink_ schreef:Ik snap het vele verhaal nu echt niet meer.Volgens mij is je paard agresief en bang geworden als longeren of in de bak al niet kan nou dan snap ik het echt niet meer hoor...

Splash_ schreef:Ja joh, gooi meteen een Join Up in de groep. Mensen die dit roepen hebben echt geen verstand van op een vriendelijke wijze een vertrouwensband opbouwen, en stapje bij stapje leider worden.
Ongelovelijk.
heel simpel
Ben jij ook iemand die meestal van die situaties met 'geweld' oplost?
Ik hoop wel dat je serieus bent