lonneke schreef:is alles in het engels dan? dat wist ik niet. word voor mij dan lastig, kan echt geen engels lezen of verstaan.
dat dacht ik ook, maar ik heb wel level 1 gekocht. ik kon alles gewoon goed volgen. het is heel duidelijk...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonneke schreef:is alles in het engels dan? dat wist ik niet. word voor mij dan lastig, kan echt geen engels lezen of verstaan.
TurdusMerula schreef:Als je ziet hoeveel erbij zit lijkt het mij niet duur, maar het blijft toch een hele hoop geld...
Succubi schreef:TurdusMerula schreef:Als je ziet hoeveel erbij zit lijkt het mij niet duur, maar het blijft toch een hele hoop geld...
Juist! Dat is nou precies de zin die ik zocht!
Je krijgt veel info en beeld materiaal maar het blijft gewoon een hele hoop centjes
dekoezegtboe schreef:met promptertje eens...
ik had toen ik begon een nep stick.... werkte best. tot ik reuma kreeg. bij eddy zelf heb ik de kans gehad om een echte stick te testen, wat een verschil zeg! ineens had ik geen last meer van mijn handen... dat is toch ook een hoop waard
lonneke schreef:die vorige eigenaresse heeft ook de nep stick, die heeft er nooit problemen mee gehad. die neppers kosten rond de 22,50 op internet, zonder string dan. weet niet wat een echte kost?
lonneke schreef:zo, dat is dus het dubbele. en dan moet je hem ook nog verzenden. nou, ik koop wel een nepperd hoor.
Succubi schreef:En hoeveel was je ervoor kwijt?
Auky schreef:lonneke schreef:zo, dat is dus het dubbele. en dan moet je hem ook nog verzenden. nou, ik koop wel een nepperd hoor.
Even lezen wat er staatInclusief verzenden. Ik ben met savvykorting 25 euro inclusief verzenden kwijt, dus zal zonder de korting wel rond de 30 euro liggen.
Heb je wel een stick die in balans is, waarmee je dus ook fijn kunt rijden.
Vind voor grondwerk een de nepperd die ik heb ook prima voldoen, maar voor het rijden vind ik hem niet geschikt. Hij is zwaarder en uit balans, niet fijn.