Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CleovG schreef:Ik rij boomloos,heb een bitloos hoofdstel,hou mijn paarden ijzerloos,gebruik geen zweep,geen sporen,Ik zie toch vaker naturals die de normals proberen te overtuigen/bekeren, want ja dáár vind ik het SOMS op lijken. Dan dat de normals de naturals proberen te overtuigen.

Citaat:Meestal als ik ga buiten rijden doe ik een bitstukje aan het bit en dan een touw naar de singel, of slofteugel, of martingaal, iets waardoor het hoofd niet omhoog kan. Zodra het paard zijn kop omhoog doet kan je niks meer.....

Tinkerloos schreef:Ik rij boomloos,heb een bitloos hoofdstel,hou mijn paarden ijzerloos,gebruik geen zweep,geen sporen,
geen bandages,geen hulpteugels, heb geen stal,scheer mijn paarden niet,
geef ze geen krachtvoer,draag geen cap, heb geen dekens voor mijn paarden,
rij niet in rijkleding, dressuur niet,doe geen wedstrijden, ik rij eigenlijk meer niet dan wel.
.

runningkawa schreef:Rosita... ik kan me helemaal vinden in de dingen waar je wat van zou zeggen.
Terwijl jij denk ik als natural bekeken wordt en ik als normal (als we dan maar ff hokjes nemen)
Ga weg met je hokjes!